ویدئو پروژکتور جیبی نسبت به مدل های قدیمی دستگاه پروژکتور، از قابلیت های بیشتری برخوردار است. از این رو افراد زیادی خواستار خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های مدرن هستند. هدف اصلی طراحی این دستگاه، پروسس داده و در نهایت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای مخاطبان می باشد. در واقع از گذشته تا به امروز به همین دلیل از ویژگی های دستگاه پروجکشن بهره گرفته می شود. از این رو در گذشته به دلیل قیمت بالای این دستگاه، تنها برخی از مؤسسات و مراکز پژوهشی و سالن های کنفرانس به دستگاه های ویدئو پروژکتور مجهز بودند ولی با گذشت زمان در داخل کشور نیز برخی از شرکت ها اقدام به تولید انواع ویدئو پروژکتور جیبی و مدرن نمودند و بدین وسیله بستر مناسبی برای کاهش قیمت ویدئو پروژکتور جیبی پر کاربرد محیا نمودند. از این رو برای خرید نسخه های پیشرفتۀ دستگاه ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید.

قابلیت های ویدئو پروژکتور جیبی

از مهم ترین قابلیت های ویدئو پروژکتور جیبی می توان به وزن سبک و ابعاد کوچک آن اشاره نمود. در نتیجه افرادی که علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل و کم جا هستند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده نمایند. از کاربردی ترین ویژگی های ویدئو پروژکتور جیبی می توان به فناوری  وای فای آن اشاره کرد. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به اتصال کابلی پروژکتور به دستگاه های منبع دیجیتالی امروزه نمی باشند، می توانند از مزایای این نوع پروژکتور بهره مند شوند و بدون نیاز به کابل به دستگاه های دیجیتال امروزی چون موبایل، تبلت، لپ تاپ، دوربین های فیلم برداری و عکاسی، دستگاه های ایکس باکس و پلی استیشن متصل نمایند. از این رو برای قرار دادن پروژکتور به هیچ عنوان محدودیت مکانی وجود ندارد.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با تخفیف ویژه

با توجه به کاربرد گستردۀ دستگاه های پروژکتور، در حال حاضر برخی از تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ دستگاه های پروژکتور، شرایط ویژه ای برای خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی با تخفیف فوق العاده برای مشتریان گرامی فراهم نموده اند. از این رو اگر تا کنون برای خرید این دستگاه اقدام نکرده اید و علاقه مند به داشتن نسل جدید دستگاه پروژکتور هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید. لذا با مشاهدۀ تنوع محصولات و مدل های پروژکتور به همراه تخفیفات در نظر گرفته، به صورت کاملاً تضمینی می توانید دستگاه مورد نظر خود را با قیمت ارزان و قابلیت های پشرفته خریداری نمائید.

امروزه کاربرد وسیع دستگاه پروژکتور را می توانید در محیط های آموزشی و فرهنگی، سالن های کنفرانس، اجتماعات، شرکت ها، اتاق های فکر و غیره مشاهده نمائید. در ضمن امروزه برخی از افراد علاقه مند به داشتن تلویزیون سیار هستند، به همین دلیل می توانند با خرید ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل نیاز خود را با قیمت ارزان و قابلیت های پیشرفته مرتفع سازند.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی به سایت مراجعه کنید. 

هنگام خرید پروژکتور، باید امکانات دستگاه را در نظر بگیرید و متناسب با ابعاد اتاق و نوع کاربری خود، نوع پروژکتور جیبی را انتخاب نمائید که کاربردی و مفید واقع گردد. توجه به قابلیت هایی چون طول عمر باتری و لامپ، نوع لامپ و عدسی به کار رفته، ابعاد و وزن دستگاه، ابعاد نمایش تصاویر، قابلیت زوم داده های تصویری، میزان کنتراست و وضوح تصویرف شدت روشنایی و میزان نسبت تصویر نمایش داده، امکان نمایش تصاویر سه بعدی، رزولوشن نمایشگر، نحوۀ نصب دستگاه پروژکتور، پشتیبانی از پورت های ورودی و خروجی، داشتن پورت USB و امکان WiFi بسیار حائز اهمیت می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ دستگاه های پروژکتور در ایران است و شرایط ویژه ای را برای خرید نسخه های جدید فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()