مینی ویدئو پروژکتور نسبت به نسخه های قدیمی کاربرد گسترده ای دارد چون از نظر ابعاد و وزن کاهش پیدا کرده است و این مسئله بر روی حمل و نقل دستگاه های پروژکتور تأثیر مثبت داشته است. پایۀ اصلی طراحی و تولید دستگاه های پروژکتور بر مبنای لامپ و لنز نوع  LEDاست که از طول عمر و کیفیت بالا برخوردار می باشند که امکان بزرگ نمایی تصاویر را در ابعاد بزرگ به مخاطبان نشان می دهد. بنابراین افراد به راحتی می توانند از مزایای   مینی ویدئو پروژکتور  پرتابل در جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان خود استفاده نمایند.

کاربرد اصلی دستگاه های پروژکتور از گذشته تا به امروز در محیط های آموزشی، سالن های کنفرانس، شرکت ها برای ارائه مطالب علمی و نمایش فیلم های تبلیغاتی و ... می باشد. با این تفاوت که کاهش قیمت دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور، موجب گردیده که برخی از افراد با هدف ایجاد سینمای خانگی بتوانند با قیمت ارزان این دستگاه را خریداری نمایند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان مجموعۀ تولید کنندۀ دستگاه مینی ویدئو پروژکتور پرتابل، امکان خرید با تخفیف محصولات نیزا برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

فروش انواع مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

همانطور که می دانید نسخه های قدیمی با استفاده از کابل به سایر دستگاه های منبع دیجیتالی متصل می گردد و این در حالی است که نسخه های پیشرفته مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار با قابلیت WIFI به سایر دستگاه های دیجیتالی که از این فناوری پشتیبانی می کنند، متصل می شوند. از این رو افراد بیش از گذشته علاقه مند به داشتن و تهیۀ دستگاه مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل در محل زندگی خود می باشد که بتوانند به عنوان تلویزیون سیار در میهمانی ها و دورهمی ها استفاده نمایند.

خرید و فروش مینی ویدئو پروژکتور به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود چون امکان جابجایی آن نسبت به نسخه های قدیمی راحت تر شده است. بنابراین اساتیدی که به طور شخصی تمایل به خرید ویدئو پروژکتور هستند و اینکه در طی روز چندین مرتبه نیاز به استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور دارند، خرید مینی ویدئو پروژکتور پرتابل می تواند نیاز شما را مرتفع سازد.

پیش از خرید پروجکشن باید به مؤلفه های کاربردی علاوه بر وزن و ابعاد، نوع پورت های ورودی و خروجی، مشخصات فنی باتری و لامپ، میزان مصرف برق، نوع لنز، نحوۀ اتصال، نسبت تصویر، امکان نمایش تصاویر سه بعدی، نوع اسناد قابل نمایش، ابعاد نمایشگر، ابعاد صفحۀ نمایشگر، رزولوشن نمایشگر و ... را در نظر داشته باشید چون نقش مستقیم بر روی کیفیت تصویر نمایش داده و همچنین طول عمر باتری و لامپ دستگاه مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی دارد. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به سایت مراجعه کنید. 

داشتن سیستم عامل اندروید نیز به عنوان یکی دیگر از تغییرات کاربردی و قابل توجه در طراحی دستگاه های پیشرفتۀ مینی ویدئو پروژکتور است. امروزه اکثر گوشی های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید هستند که دارای محیط کاربری بسیار ساده می باشد. بنابراین افرادی که با این محیط آشنایی دارند، می توانند به راحتی قسمت های نرم افزار را مدیریت و تنظیم نمایند.

استفاده از ویدئو پروژکتور برای برخی از مؤسسات، شرکت ها و محیط های آموزشی لازم و ضروری است. از این رو با خرید مینی ویدئو پروژکتور می توانند همانند گذشته به منظور نمایش اسناد و فایل های صوتی و تصویری بهره گیرند و بدین وسیله نیاز به خرید و تهیۀ تلویزیون و LCD با قیمت گران نداشته باشند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با داشتن سابقۀ طولانی مدت در عرصۀ تولید و پخش دستگاه های ویدئو پروژکتور در سراسر کشور، پیشنهاد فروش ویژۀ اینترنتی انواع مینی ویدئو پروژکتور را برای شما متقاضیان گرامی فراهم نموده است.

 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()