ویدئو پروژکتور وای فای دار از دیگر مدل های پیشرفتۀ دستگاه های دیتا پروژکتور محسوب می شود که در داخل کشور نیز برخی از شرکت های معتبر تولیدکنندۀ پروجکشن قادر به تولید این مدل از دستگاه می باشند. بدین وسیله افرادی که با نسل جدید دستگاه های دیجیتالی در ارتباط هستند، می توانند از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار برای اتصال بدون کابل با سایر دستگاه های دیجیتال استفاده نمایند. برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در زمینۀ تولید و همچنین فروش پروژکتور در ایران فعالیت می کند، توانسته موفق به تولید و عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار گردد و بدین وسیله خرسندی مشتریان خود را بیش از گذشته نماید.

فروش انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار

مبنای اصلی طراحی ویدئو پروژکتور لنز و لامپ است که بر اساس آن داده ها مورد پردازش قرار گرفته می شوند و سپس نتایج با استفاده از عدسی تعبیه شده در داخل دستگاه پروژکتور بر روی پردۀ نمایشگر منعکس می شود. به این ترتیب بهره گیری از عدسی و لامپ هایی با طول عمر بالا، موجب می شود که افراد بتوانند تصاویر را در ابعاد بزرگ و با کیفیت بالا به بینندگان نشان دهند. توجه به این فاکتورها موجب می شود که افراد بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا نوع پروژکتور مدرن و پیشرفته را خریداری نمایند.

از این رو ویدئو پروژکتور وای فای دار با سیستم عامل اندروید طرفداران زیادی دارد چون این نوع سیستم عامل از محیط کاربری ساده ای برخوردار است که موجب می شود افراد راحت تر از گذشته بتوانند تنظیمات منو و قطع و وصل کردن ارتباط پروژکتور را با سایر دستگاه های دیجیتالی انجام دهند.

از مهمترین فاکتورهای ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می توان به مصرف برق، پورت های داخلی و خارجی، عمر باتری، عمر لامپ، نوع لنز، اقلام همراه دستگاه و همچنین ابعاد و وزن دستگاه اشاره نمود. بدین وسیله افراد به راحتی می توانند متناسب نوع قصد خود، اقدام به خرید دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل نمایند.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی  به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار نسبت به اینکه نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور محسوب می شود ولی از قیمت ارزان برخوردار می باشد چون از قطعات و تکنولوژی پیشرفته بهره گرفته می شود. از این رو افراد ترجیح می دهند که با قیمت مناسب و ارزان بتوانند نسل جدید دستگاه های دیتا پروژکتور را به همراه گارانتی خریداری نمایند. بدین وسیله می توانند بدون نیاز به استفاده از کابل، پروژکتور را به سایر دستگاه های دیجیتالی متصل نمایند.

برای خرید نسخه های جدید دستگاه های پروژکتور وای فای دار می توانید لیست محصولات فروشگاه اینترنتی نیزا کالا را مشاهده نمائید و با تخفیف ویژه پروژکتور مورد نظر خود را خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()