مینی ویدئو پروژکتور مدلT27  یکی دیگر از محصولات کمپانی نیزا کالا می باشد که با بهره گیری از دانش فناوری روز، توانسته موفق به تولید انواع دستگاه مینی ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع شده است. دستگاه های دیتا پروژکتور بر پایۀ لنز و لامپ عمل می کنند. از این رو پس از پردازش داده ها، با استفاده از لنز، ابعاد تصاویر و داده های دریافتی را تغییر می دهد و به وسیلۀ لامپ بر روی پردۀ نمایشگر منعکس می کند. فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 نیز به دلیل ویژگی های ساختاری و فنی که از آن برخوردار می باشد، مورد استقبال علاقه مندان پروژکتور قرار گرفته است. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی آن می توانید با قیمت مناسب سفارش دهید.

ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور مدل T27

هر کدام از مدل های متنوع دستگاه ویدئو پروژکتور دارای یک سری مشخصات فنی هستند که هنگام خرید پروجکشن باید به آنها توجه نمود که بتوانید مناسب ترین نوع پروژکتور را با قابلیت های کاربردی خریداری نمائید. از مهمترین ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T27 می توان به سیستم عامل اندروید آن اشاره نمود که از محیط کاربری ساده و قابلیت اتصال با امواج وای فای را برای کاربرد فراهم می کند. بدین وسیله دیگر نیازی به استفاده از کابل برای اتصال پروژکتور به دستگاه های منبع دیجیتالی نیست.

ابعاد دستگاه مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 برابر با 200*145*65 میلی متر با وزن 0.949 کیلوگرم می باشد که از جمله دستگاه های ویدئو پروژکتور پرتابل محسوب می شود. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور سبک و قابل حمل هستند، می توانند از مزایای این دستگاه برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان بسیاری بهره گیرند.

از دیگر ویژگی های ساختاری دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T27 می تواند به لنز و لامپ LED اشاره کرد که قابلیت زوم دارد و از طول عمر بالا برخوردار می باشند. طول عمر لامپ هایی که برای نوع پروژکتور به کار برده می شود، برابر با 30000 ساعت در حالت معمول و اکو می باشد.برای  خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی  به سایت مراجعه کنید. 

کنتراست این مدل پروژکتور 1:20000 با شدت روشنایی 2000 لومسنز انسل می باشد که قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را ندارد و از قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر 15درجه ای برخوردار است.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 به قابلیت های این دستگاه بستگی دارد و با مراجعه به فروشگاه معتبر عرضۀ این دستگاه، امکان خرید پروژکتور با قیمت ارزان و تخفیف دار برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا  نیز به عنوان تولیدکنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور، امکان خرید این محصول را به همراه خدمات گارانتی با تخفیف ویژه فراهم کرده است.

 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()