ویدئو پروژکتور جیبی یکی دیگر از مدل های رایج دستگاه مدیا پروژکتور محسوب می شود. دستگاه پروجکشن به ویژگی های ساختاری که دارد از دیرباز مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. کاربرد اصلی ویدئو پروژکتور، بزرگنمایی تصاویر است و سالن های همایش و کنفرانس به منظور نمایش فیلم و فایل های تصویری از این دستگاه استفاده می نمودند. با گسترش و توسعۀ فناوری ساخت دستگاه های پروژکتور، مؤسسات مختلفی تمایل را به خرید و تجهیز نمودن مجموعۀ خود به این دستگاه نشان دادند. خرید و فروش  ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک متقاضیان زیادی دارد.

تمایل به خرید پروژکتور با کنتراست بالا و قیمت ارزان دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزا کالا دیدن فرمائید و پس از مقایسۀ امکانات پروژکتور مورد نظر را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی دیجیتالی

دستگاه پروژکتو جیبی به دلیل امکانات پیشرفته و ابعاد کوچک مشتریان زیادی دارد و همواره بر مدل های این محصول افزوده می شود. در گذشته های نسبتاً دور خرید پروجکشن با کیفیت بالا نیاز به پرداخت هزینۀ بالا داشت و که با قیمت تلوزیون های ابعاد بزرگ برابری می کرد ولی ارتقاء تکنولوژی باعث کاهش هزینه های تولید دیتا پروژکتور شد و علاوه بر آن تنوع این محصول افزایش پیدا کرد.

تولید ویدئو پروژکتور جیبی نیز به عنوان یکی از مدل های نسل جدید دستگاه پروژکتور رضایت مندی بیشتر خریداران را به خود جلب نمود که حاصل پیشرفت تکنولوژی و کاهش هزینه های تولید پروژکتور به مرحلۀ اجرا رسید.

چند سال اخیر اکثر مراکز آموزشی چون مدارس، دانشگاه ها، فرهنگسرا، مؤسسات فرهنگی، سالن های اجتماعات و همایش مجهز به ویدئو پروژکتور هستند. با استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی به راحتی می توان تصاویر با ابعاد 88 اینچ را برای مخاطبان به نمایش گذاشت که متناسب با مشخصات فنی بدنۀ پروژکتور می تواند تنظیمات مختلفی داشته باشد. پیش از خرید ویدئو پروژکتور جیبی با کیفیت می توانید از تجربیات و دانش افراد متخصص استفاده نمائید.

توجه به یک سری مؤلفه ها لازم و ضروری است که فرد بهتر باید دانش خود را نسبت به این مسائل بهبود ببخشد. مشخصات ابعاد، وزن، نحوۀ نصب، نوع لنز و لامپ پروژکتور، طول عمر لامپ در حالت عادی و اکو، قابلیت زوم، وضوح تصویر، کنتراست، نسبت تصاویر نمایش داده بر روی پرده نمایشگر، نوع سیستم عامل، پشتیبانی از قابلیت وای فای، ابعاد پرده نمایشگر، نوع پورت های ورودی و خروجی برخی از مؤلفه هایی هستند که هنگام خرید ویدئو پروژکتور جیبی دیجیتالی باید بدان توجه داشت. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار را ارزان انجام دهید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان

تعدد مدل های پیشرفتۀ دستگاه پروژکتور افزایش پیدا کرده است. در همین راستا شرایط مناسب خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان برای علاقه مندان این محصول دیجیتالی مهیا شده است. نسخه های ویدئو پروزکتور جیبی اندرویدی ساخته شده اند که امکان تنظیمات قابلیت های پروژکتور را ساده تر نمایند.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه و کاربردی دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی، پشتیبانی از قابلیت وای فای می باشد که به فرد اجازۀ اتصال بدون کابل را به سایر دستگاه های دیجیتالی چون موبایل هوشمند، لپ تاپ و غیره می دهد. فضای پیرامون دستگاه خلوت تر خواهد بود و انعطاف پذیری بیشتری برای انتخاب محل نصب ویدئو پروژکتور وجود خواهد داشت. امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی با بهترین قیمت برای علاقه مندان این محصول فراهم می باشد. اساتید و افردی که علاقه مند به راه اندازی سیستم سینمای خانگی در منزل می باشند، می توانند از امکانات نسخه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور جیبی استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با داشتن تجربۀ فنی و مهندسی در حوزۀ ساخت دستگاه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور، برای جلب رضایت مشتریان، شرایط خرید آنلاین ویدئو پروژکتور را بوجود آورده است.

 فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()