ویدئو پروژکتور جیبی حاصل فناوری پیشرفتۀ روز است که از ویژگی های ساختاری و ظاهری خاص برخوردار می باشند. فناوری ساخت دستگاه ویدئو پروژکتور به نحوی است که به وسیلۀ آن می توان تصاویر را در ابعاد بزرگ به مخاطبان نشان داد. با افزایش متقاضیان خرید  ویدئو پروژکتور جیبی  ، شرکت های تولید کننده تلاش نمودند مشخصات فنی این دستگاه را نسبت به نسخه های قدیمی ارتقاء ببخشند. از این رو ابعاد نسخه های جدید ویدئو پروژکتور کاهش پیدا کرده است، تا حمل و نقل راحت تری داشته باشد و بتواند کاربرد ویدئو پروژکتور را گسترش دهد. در همین راستا انواع ویدئو پروژکتور جیبی تولید و روانۀ بازار مصرف شده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و تولید دستگاه های پروژکتور در تهران فعالیت می کند و تا کنون توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، مدل های متنوعی از دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی را تولید و عرضه کند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

با گسترش گوشی همراه با سیستم عامل اندروید، شرکت های تولید کنندۀ دستگاه های دیجیتالی تلاش کردند که از ویژگی های قابل توجه سیستم عامل اندروید استفاده کنند. از این رو در ساخت نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور از سیستم عامل اندروید استفاده شده است. ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی دارای محیط کاربری ساده می باشد که امکان استفاده از منو و تنظیمات پروژکتور را ساده تر نموده است.

در حال حاضر پروجکشن جزء دستگاه های دیجیتالی اضطراری برای محیط های آموزشی و سالن های کنفرانس می باشد. در واقع خیلی از اوقات اساتید برای ارائه مطالب نیاز به نمایش ویدئوی آموزشی دارد. بنابراین استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی و پرتابل به فرد کمک می کند تصاویر را در ابعاد بزرگ به بینندگان نشان دهد. ویدئو پروژکتور جیبی همانند تلویزیون سیار است که امکان استفاده از آن در موقعیت های مختلف برای افراد فراهم می باشد. از این رو افراد می توانند در مسافرت و همچنین منزل به عنوان سینمای خانگی از ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور برای نمایش فیلم و سریال و همچنین بازی با پلی استیشن استفاده نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

با توجه به اینکه نسخه های ویدئو پروژکتور جیبی به سیستم عامل اندروید مجهز هستند، دارای قابلیت وای فای می باشند. بدین وسیله قابلیت نصب پروژکتور را بدون نیاز به سیم فراهم می سازد. بنابراین دستگاه های منبع دیجیتالی چون گوشی همراه هوشمند، لپ تاپ، تبلت، برخی از دوربین های فیلمبرداری و ... از طریق قابلیت WiFi به یکدیگر متصل می شوند. نسل جدید ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل به تمامی پورت های ورودی و خروجی چون اچ دی ام آی، وی جی ای، s-video، USB و ... می باشند. از این رو افراد می توانند دستگاه پروژکتور را به اکثر دستگاه های منبع دیجیتالی متصل کنند.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به ابعاد و قابلیت های پروژکتور بستگی دارد. لنز و لامپ از جمله قطعات اصلی پروزکتور محسوب می شود که نقش تعیین کننده در میزان کیفیت نمایش تصاویر دارد. مهمترین فاکتور در نمایشگرهای ویدئویی ویژگی کنتراست است که روشنایی و تاریکی تصویر را مشخص می کند. با توجه به فضای اتاق باید دستگاه پروژکتور خریداری شود که قابلیت نمایش تصاویر را با رزولوشن و کنتراست بالا داشته باشد. برای اطلاع از فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل از طریق لینک ها اقدام کنید. 

سال های اخیر تولید و عرضۀ دستگاه ویدئو پروژکتور بیش از گذشته رونق یافته است. این مسئله تأثیر مثبت بر روی قیمت ویدئو پروژکتور جیبی داشته است. امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد.

برای خرید نسخۀ جدید پروژکتور می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()