کاربرد کلی ترازوی دیجیتال:

امروزه ترازوی دیجیتال دارای بیشترین کاربرد نسبت به ترازو های دیگر هستند. از گذشته های دور تا کنون ترازو جزء ابزاری بوده است که کاربرد های بسیاری در زندگی روزمره و کسب و کار داشته است و همچنان کاربرد خود را حفظ کرده است. برای وزن کردن انواع اجسام و کالا ها و همچنین برای اندازه گیری هر چیزی در گذشته از ترازو استفاده شده است. اشکال و مدل های مختلفی از انواع ترازو وجود دارد که هر کدام با توجه به کارایی خود بسیار کارآمد و مفید هستند. در گذشته از ترازو های کفه ای قپانی و عقربه ای استفاده می شد. امروزه با ساخت ترازو های دیجیتالی کاربرد ترازو های دیگر بسیار کاهش یافته و حتی می توان گفت منسوخ شده است. ترازو دیجیتال با کارایی و دقت بسیار بالا توانسته اند پاسخگوی همه ی نیاز ها شوند. کار با ترازو های دیجیتال بسیار آسان است و وقت کمی را می طلبد. کاربرد ترازو های دیجیتال در زمینه های مختلف بسیار گسترده است به طوری که در کسب و کار های مختلف، بیمارستان و مراکز بهداشت، طلا و نقره فروشی و... می توان آن را مشاهده کرد.

کاربرد ترازوی دیجیتال در صنایع مختلف:

ترازوی دیجیتال کاربرد های زیادی دارد و برای مصارف مختلف استفاده می شود. مثلا در آزمایشگاه ها از نوعی ترازو استفاده می شود که دقت آن بسیار بالا می باشد چرا که اندازه ی دقیق مواد در آزمایشگاه بسیار حائز اهمیت است و کوچک ترین خطا در اندازه گیری ممکن است نتیجه ی کلی را عوض کند. برای بالا بردن بیشتر کارایی این ترازو ها اطراف کفه ی اندازه گیری معمولا محفظه ای تعبیه می شود که از تاثیر هوا بر مقدار اندازه گیری می کاهد. هنگام  خرید ترازو  از فروشگاه تجهیزات چه در مغازه های کوچک چه در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای حتما ترازوی دیجیتال را مشاهده کرده اید. ترازو هایی که برای این کار استفاده می شوند علاوه بر اندازه گیری قابلیت های دیگری نظیر لیبل زدن و فاکتور نویسی دارند. همچنین می توانند اطلاعات مربوط به فاکتور را ثبت کنند و بر اساس تنظیماتی که شما انجام داده اید آن را برای مدت زمان مشخص شده ذخیره کنند. برای خرید و فروش اجناس گران بها بدیهی است ترازویی نیاز است که بتواند کالا را در وزن بسیار کم هم توزین کند. کالا هایی مانند طلا، نقره و زعفران و سنگ های زینتی و جواهرات از جمله رایج ترین کالا هایی هستند که نیازمند اندازه گیری دقیق می باشند. برای این کار از ترازوی دیجیتال موسوم به ترازوی زرگری استفاده می شود. با این که اندازه این ترازو نسبت به ترازو های دیجیتال دیگر کوچک تر است اما دقت آن بسیار بالا تر است.

سایر کاربرد های ترازوی دیجیتال:

هنگام به دنیا آمدن نوزاد وزن مناسب یکی از نشانه های سلامتی او می باشد. همچنین در مراکز بهداشتی برای مدت معین نمودار وزن از وزن کودک در زمان های معین تهیه می شود. برای این کار هم از ترازو های دیجیتالی استفاده می شود با این تفاوت که این ترازو دیواره هایی دارد که می توان نوزاد را در آن خواباند و وزن دقیق او را اندازه گرفت. در صنایع مختلف هم از ترازو استفاده می شود. هرجا صحبت از تولید یک محصول است مقدار ترکیبات آن نیز مهم است. اما مسئله ای که وجود دارد این است که در صنایع ترکیبات در مقیاس صنعتی و بزرگ تولید می شوند که این نیازمند ترازوهای غول پیکر است! ترازو های دیجیتال صنعتی برای این کار ساخته شده و جنس بسیار محکم و معمولا ضد آب دارند. در باشگاه ها و سالن های ورزشی نیز از ترازو استفاده می شود. افراد برای کنترل وزن یا کم و زیاد کردن آن ورزش می کنند و مرتب وزن خود را کنترل می کنند. ترازو های دیجیتالی که در این مکان ها استفاده می شود معمول حداکثر تا ۲۰۰ کیلو گرم را وزن می کند.

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1800
نمایش همه
علاقه مندی ها ()