تعریف آبمیوه گیری صنعتی:

احتمالاً باید بدانید آب میوه گیری صنعتی چیست. همان دستگاه هایی که بسیاری از ما به صورت روزمره در خیابان ها و در بعضی از فروشگاه و یا مغازه ها آن ها را مشاهده می ‌کنیم. به خصوص فروشگاه های فروش آبمیوه و ویتامین و بستنی فروشی ها به صورت روزمره از این دستگاه استفاده می کنند. آبمیوه گیری صنعتی همان دستگاهی است که در قسمت بیرونی این مغازه ها وجود داشته و همیشه روشن می باشد و در داخل آن معجون و یا آب میوه های مختلفی قرار خواهد داشت. هر کسی در این فروشگاه ها با دیدن دستگاه نام برده شده ممکن است تمایل به خرید یک لیوان از محتویات داخل این دستگاه را داشته باشد. پس می ‌توان گفت این دستگاه علاوه بر این که وظیفه اصلی خود یعنی آبمیوه گرفتن را دارا است، به نوعی می تواند در جذب مشتری نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. دستگاه آبمیوه گیری صنعتی در فروشگاه تجهیزات برای آماده کردن انواع آبمیوه، مخلوط کردن و آسیاب کردن میوه هایی مانند موز و آبگیری مرکبات مناسب می باشد. این دستگاه با تیغه های بسیار تیز خود که اکثراً از جنس استیل است می ‌تواند انواع میوه های سفت و آبدار را آب گیری کرده و به تولید ترکیبات بسیار خوشمزه ای بینجامد. همان طور که می دانید نوع دیگر آبمیوه گیری، آبمیوه گیری های خانگی هستند که بسیاری از افراد در منازل خود می توانند آن را مشاهده کنند. این دستگاه ها نمی توانند در طول روز ساعت های زیادی را به فعالیت بپردازند به همین دلیل است که برای استفاده زیاد در مراکز مختلفی که گرفتن آب میوه ها جزء فعالیت های اصلی به شمار می رود، دستگاه‌ هایی استفاده می ‌کنند که دارای قدرت بسیار بیشتری بوده تا بتواند آبمیوه های مختلف را به راحتی و تمام و کمال بگیرد. دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی در انواع و اقسام مختلفی وجود داشته و هر کدام از آن ها دارای قیمت های گوناگونی می باشند که در ادامه انواع این دستگاه ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی:

همان طور که گفته شد دستگاه آبمیوه گیری صنعتی یکی از دستگاه‌ هایی است که به خصوص در فصل تابستان بسیار پر کاربرد می باشد. این دستگاه ها صرف نظر از برند های مختلفی که دارند دارای انواع متفاوتی می باشند. شرکت هایی که به تولید و فروش آب میوه گیری صنعتی می ‌پردازند بر اساس نوع میوه های موجود به تولید دستگاه‌ های مختلف خواهند پرداخت. مثلاً در کشور ما انار یکی از میوه های خوشمزه و قابل آبگیری می باشد که البته طرفداران بسیار زیادی را نیز خواهد داشت. برخی از دستگاه ها می توانند دانه های انار را با تیغه های تیز خود خرد کرده و آن ها را آبگیری کنند. برخی از این دستگاه ها به صورت یک کاره بوده و فقط توانایی آب گرفتن دانه های انار را دارند و برخی دیگر از دستگاه ها هستند که می ‌توانند به صورت چند کاره به فعالیت پرداخته و میوه‌ های دیگری را نیز آبگیری کنند.

یکی از میوه هایی که باید ابزار مخصوصی برای آبگیری آن ها وجود داشته باشد مرکبات می باشد. برای آبگیری مرکبات قسمت خاصی به دستگاه آبمیوه گیری اضافه خواهد شد. ولی بعضی از دستگاه های صنعتی نیز وجود دارند که به صورت یک کاره فقط آب مرکبات گیر و یا آب پرتقال گیر می باشند. مطمئناً دستگاهی که چند کاره بوده اگر دارای کیفیت بالایی باشد قیمت بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد. این گونه دستگاه ها برای مراکزی مانند بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، هتل، رستوران، کافی شاپ و... مناسب می باشند و مراکزی که دارای این دستگاه هستند مانند فروشگاه تجهیزات مطمئناً مشتریان بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد.

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()