تعریف اره استخوان بر دستی:

اره استخوان بر درستی از دستگاه هایی است که می توان آن ها را در مراکزی که به طبخ غذا و یا فروش محصولات غذایی می ‌پردازند مشاهده نمود. این دستگاه همان طور که از نام آن مشخص است می ‌تواند به برش دادن محکم ‌ترین و بزرگترین استخوان ها بپردازد و به همین دلیل از این دستگاه در مراکز مختلف استفاده خواهند کرد. اره استخوان بر دستی یکی از مدل های دستگاه های اره استخوان بر می باشد و نوع دیگر این دستگاه ها اره استخوان بر صنعتی است که از آن نیز در مشاغل مختلف استفاده خواهد شد. همان طور که می دانید مسلماً هر دستگاهی که در صنعت قابل استفاده باشد دارای قدرت بدنه بسیار بیشتری است و می تواند ساعت های متوالی به فعالیت بپردازد. ولی  اره استخوان بر دستی دارای ساختار ساده تری بوده و به همین دلیل نام دستی بر آن اطلاق می شود. زیرا برای استفاده از این اره نیروی دست تاثیر بسزایی داشته و می تواند مهمترین عامل فعالیت این دستگاه باشد. جنس اره استخوان بر صنعتی و دستی باید به گونه ای باشد که بتواند برای خرد کردن انواع استخوان های طیور و دام و همچنین شیلات مناسب باشد. زیرا استخوان ها بسیار محکم بوده و هر تیغه و چاقویی می ‌تواند در برابر آن ها شکننده به نظر برسد. ولی جنس این دستگاه ‌ها باید به گونه ‌ای باشد که با خرد کردن هر استخوان و گوشت یخ زده ای دستگاه هیچ آسیبی نبیند. البته پس از مدتی تیغه های این دستگاه کند خواهد شد که باید با دستگاه های تیز کن به تیز کردن تیغه های آن پرداخت و یا این که آن ها را تعویض نمود. این دستگاه همان طور که گفته شد علاوه بر خرد کردن استخوان ها به خرد کردن گوشت های یخی نیز خواهد پرداخت. به همین دلیل از آن ها در بسیاری از مراکز استفاده خواهد شد. زیرا این دستگاه می ‌تواند در جلوگیری از هدر رفتن زمان برای خرد کردن گوشت و استخوان بسیار موثر باشد و بتواند در صرفه جویی زمان تاثیر زیادی داشته باشد. فروشگاه تجهیزات در خدمت شماست.

اره استخوان بر دستی و استفاده از آن:

اره استخوان بر دستی به دلیل تیز بودن تیغه هایی که دارد مسلماً خطر زیادی را نیز به همراه خواهد داشت به خصوص به دلیل این که اره استخوان بر دستی توسط نیروی دست و نیروی انسانی کنترل و همراهی می شود خطرات بیشتری نسبت به دستگاه صنعتی خواهد داشت. به همین دلیل هر کسی که اپراتور این دستگاه و یا مسئول هدایت آن برای خرد کردن استخوان و گوشت می باشد باید به دقت با این دستگاه به فعالیت بپردازد. بزرگترین خطری که می تواند از این نظر برای اپراتور این دستگاه به وجود بیاید برش ناخودآگاه  دست و یا انگشتان خواهد بود. به همین دلیل فردی که این دستگاه را هدایت می ‌کند باید هنگام استفاده از آن کاملاً هوشیار بوده و از هیچ گونه داروی خواب آور و یا دارو هایی که هوشیاری فرد را کاهش می ‌دهند استفاده نکند. ضمن این که فردی که با این دستگاه کار می کند باید کاملاً دارای سلامت جسمی باشد. نکته مهم دیگر پوشیدن لباس هایی است که اپراتور باید به دقت آن ها را رعایت کند. پوشیدن پیش بند، دستکش و عینک از مهمترین پوشش هایی است که در این کار باید آن ها را رعایت نمود. فروش اره استخوان بر مینروا توسط این مرکز انجام می گیرد. 

هنگام برش این استخوان ها ممکن است قطعاتی به سمت چشم و یا اعضای دیگر بدن پرتاب ‌شود که پوشیدن این لباس ها می تواند در کاهش این خطرات موثر عمل کند. نکته دیگر این است که فردی که قرار است با اره استخوان بر دستی و صنعتی به برش دادن استخوان یا گوشت ها بپردازد باید دارای قدرت بدنی کافی باشد تا بتواند نیروی لازم را در جهت برش استخوان ها اعمال کند. فروشگاه تجهیزات انواع اره استخوان بر را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند.

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()