ویدئو پروژکتور دستگاهی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از ویدئو پروژکتور می توان تصاویر و ویدئو ها را به صورت بزرگ بر روی پرده ، نمایش داد. این وسیله می تواند از طریق مختلف و از لوازم مختلفی ورودی بپذیرد مثلا با استفاده از موبایل، کامپیوتر، دوربین های فیلم برداری و .... می توان تصاویر و ویدئو ها را به ویدئو پروژکتور فرستاد تا بتواند این تصاویر را در ابعاد بزرگ و قابل مشاهده برای همگان ایجاد کند. امروزه در بسیاری از مکان های آموزشی و ادارات و سالن ها از ویدئو پروژکتور استفاده می گردد و همه می توانند تصاویر را با هم مشاهده نمایند.

کاربرد ویدئو پروژکتور بسیار بالا بوده و می تواند جذابیت زیادی را برای افراد داشته باشد. علاوه بر استفاده از این وسسیله در ادارات و دانشگاه ها و مدرسه ها و.... می توان از نمونه های ثابت و یا جیبی این وسیله استفاده کرد و انواع فیلم ها را به صورت دسته جمعی و خانوادگی مشاهده نمود و یا با متصل کردن دستگاه های بازی ، بازی ها را با تصاویر بزرگ انجام داد. فروشگاه نیزار کالا از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشد. این مرکز امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در گذشته ویدئو پروژکتورها دارای اندازه های بسیار بزرگی بودند اما امروزه انواع جیبی و بسیار کوچک این دستگاه تولید شده که دارای مزیت های بسیاری می باشد. دستگاه ها در گذشته ثابت بودند و با استفاده از کابل می توانستیم اتصال میان دو دستگاه را برقرار نماییم اما امروزه دستگاه ها حجم بسیار کمی دارند و می توان آن ها را با خود به راحتی به مکان دیگر و یا به جلسات کاری ببریم. همین طور این دستگاه ها به کابل نیازی نداشته و از طریق وای فای می توانند اتصال برقرار نمایند.

امکانات ویدئو پروژکتور های جدید

از قابلیت هایی که دستگاه های جدید دارند، توسعه ی سیگنال های قابل پخش بوده که توانسته امکان پخش انواع تصاویر را به ما دهد همچنین داشتن درگاه LAN و همین طور توانایی کنترل آن از طریق شبکه از مزایای دیگر این دستگاه ها به شمار می رود. قابلیت اتصال فلش مموری نیز از امکانات بسیار خوب ویدئو پروژکتور به حساب آمده که کاربری این دستگاه را ساده تر نموده است. دستگاه های جدید دارای رزولوشن بالاتری هستند و می توان تصاویر ایجاد شده را با کیفیت بسیار بالاتر از گذشته داشت. اتصال به پورت HDMI نیز از قابلیت های دیگر ویدئو پروژکتور می باشد. از انواع ویدئو پروژکتور های جدید می توان به نمونه های جیبی ، وایرلس، هوشمند و سه بعدی اشاره کرد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند و می توانند در فضا های کاری و آموزشی و یا حتی در فضای خانگی نیز بسیار کاربردی واقع شوند. پیشرفت این دستگاه در چند سال اخیر موجب تولید انواع جدید و بروز شود و توسط فروشندگان بسیاری به فروش برسد.  خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی را می توانید از مرکز نیزار کالا با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

خرید ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور توسط افراد بسیاری خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند. خرید ویدئو پروژکتور را باید از مراکز معتبر عرضه کننده ی انواع مختلف ویدئو پروژکتور انجام دهید. مراکزی که تخصصی در این زمینه فعالیت دارند گزینه ی بهتری برای خرید هستند و شما تنوع بالاتری را در اختیار دارید . از مراکز معتبر در بخش فروش مستقیم انواع ویدئو پروژکتور ، فروشگاه نیزار کالا می باشد. این فروشگاه با عرضه ی انواع مدل های ویدئو پروژکتور جدید و به روز با قیمت های بسیار مناسب توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()