استفاده از ویدئو پروژکتور به مکان هایی کاری و آموزشی ختم نمی شود و بسیاری از افراد از ویدئو پروژکتور در خانه استفاده می کنند. خرید این دستگاه برای منازل می تواند از جذابیت بالایی برخوردار باشد زیرا شما به جای مشاهده ی فیلم یا تصاویر و... در کامپیوتر و گوشی و تلویزیون می توانید آن را در ابعاد چندین برابر بزرگ تر مشاهده نمایید و همین طور همه بتوانند تصاویر را با هم مشاهده نمایند .

برای استفاده از  ویدئو پروژکتور در خانه می توانید انواع مختلف از این دستگاه را تهیه کنید اما چه دستگاهی برای شما مناسب تر است؟

در ادامه به توضیح برخی از مدل های ویدئو پروژکتور برای استفاده در خانه می پردازیم.

در واقع انتخاب یک دستگاه ویدئو پروژکتور به عواملی همچون بودجه ی مورد نظر شما و قابلیت های مورد انتظارتان بستگی دارد پس با شناخت بیشتر انواع ویدئو پروژکتور می توانید تصمیم گیری کنید که کدام یک مناسب برای استفاده ی شما می باشد. فروشگاه نیزار کالا از فروشندگان بزرگ انواع مدل های بسیار باکیفیت ویدئو پروژکتور در کشورمان می باشد که با عرضه ی محصولات ارزان قیمت توانسته رضایتمشتریان خود را به دست آورد.

دستگاه ویدئو پروژکتور خانگی یا ویدئو پروژکتور سینمای خانگی:

 این مدل از انواع ویدئو پروژکتور ها بسیار مناسب برای منازل بوده و تصاویری با کیفیت ها بسیار خوبی را در اخیار شما قرار می دهد. این مدل که قیمت نسبتا بالایی دارد . این مدل دارای مزایا و معایبی است که از مزایای آن، ایجاد تصاویر باکیفیت در اندازه ی بالا است و از معایب آن طول عمر لامپ در حدود 5000 ساعت و نصب سقفی آن است. برای استفاده از این نوع ویدئو پروژکتور ها بسیار مهم است که نور محیط کم باشد.

ویدئو پروژکتور جیبی:

برای منازل می توان از ویدئو پروژکتور های جدید جیبی استفاده کرد که قابل حمل بوده و وزن بسیار سبکی دارد و در ابعاد یک تلفن همراه می باشد. معمولا این نوع از ویدئو پروژکتور ها دارای قابلیت اتصال وایرلس می باشند. از مزایای این دستگاه ، قابلیت قرار گیری آن در مکان های دلخواه است. همچنین این نوع ویدئو پروژکتور را به راحتی می توانید به خانه ی افراد دیگر ببرید و در مکان های مختلف از آن بهره مند شوید. از دیگر مزیت های این دستگاه، قیمت ارزان آن و طول عمر بالای لامپ در حدود 30000 می باشد. از معایب این دستگاه می توان به داشتن تصویر کمی کوچکتر از انواع دیگر و کیفیت کمی پایین تر از سینمای خانگی دارد. اگر برای استفاده ی عادی می خواهید از این وسیله استفاده کنید و توقع خیلی بالایی از آن ندارید می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار را بدون واسطه از نیزار کالا انجام دهید. 

ویدئو پروژکتور معمولی:

این نوع از ویدئو پروژکتور برای انواع دیتا می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در سالن های کنفرانس استفاده ی زیادی از آن را داریم. نور این نوع از ویدئو پروژکتور، زیاد بوده و می تواند در مکان های روشن نیز مورد استفاده قرار گیرد، برای همین در کلاس ها درسی استفاده ی بسیاری از این مدل دیده می شود. از مزایای این مدل از ویدئو پروژکتور می توان به قیمت مناسب و استفاده ی آسان آن اشاره کرد و از معایب این مدل می توان کیفیت تصاویر نسبتا پایین تر از مدل های دیگر و عمر لامپ در حدود 5000 و غیر قابل جابجا شدن آن اشاره کرد. اما اگر انتظار بالایی از کیفیت تصاویر ندارد می تواند برای استفاده در منزل گزینه ی مناسب به صرفه ای باشد.

فروشگاه نیزار کالا از فروشگاه های بسیار معتب در بخش فروش انواع ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع و قیمت مناسب می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()