مینی ویدئو پروژکتور از اجزای مختلف تشکیل شده است که امکان بزرگ نمایی تصاویر را در سایز بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر به مخاطبان فراهم می کند. در گذشته های دور تنها برخی از مؤسسات از عهدۀ خرید ویدئو پروژکتور بر می آمدند چون هزینۀ سنگینی داشت ولی در حال حاضر به دلیل تولید ملی این دستگاه و همچنین پیشرفت تکنولوژی، قیمت مینی ویدئو پروژکتور کاهش پیدا کرد و در نتیجۀ آن افراد بیشتری توانایی خرید   مینی ویدئو پروژکتور  را دارند. طراحی پایۀ دستگاه پروجکشن بر اساس لامپ LED با طول عمر بالا و همچنین عدسی LED است که امکان زوم را برای دستگاه میسر می سازد. در نتیجه هنگام نمایش تصاویر، به سهولت می توان بر اساس مشخصات فنی که دستگاه مینی ویدئو پروژکتور دارد، بر روی تصاویر زوم کرد و بدین وسیله می تواند نمای بهتری از تصاویر را به مخاطبان نمایش داد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ ساخت دستگاه های پروژکتور در ایران آغاز کرده است و با توجه به پیشرفت فناوری، توانسته انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل را در مدل های متنوع تولید و روانۀ بازار کند.

فروش مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی

به این ترتیب می توانید دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی را که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند را مشاهده نمائید. همانطور که می دانید نسل جدید سیستم عامل برخی از دستگاه های دیجیتالی، سیستم عامل اندروید می باشد که دارای محیط کاربری ساده می باشد و مدیریت تنظیمات چنین دستگاه هایی بسیار راحت است. گوشی های هوشمند، تبلت، برخی از دوربین های فیلمبرداری و ... مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. در نتیجه افرادی که با این دستگاه ها در ارتباط هستند، می توانند به سهولت با مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار کار کنند.

 فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور شناخته می شوند که در نتیجۀ آن افراد به سهولت می توانند بدون نیاز به استفاده از کابل، به سایر دستگاه های دیجیتالی که از قابلیت WiFi پشتیبانی می کنند، متصل نمایند. در نتیجه فضای پیرامون دستگاه پروژکتور خلوت تر خواهد بود و انعطاف پذیری بیشتری برای اتصال و خاموش کردن دستگاه وجود خواهد داشت.

با گذشت زمان همچنین میزان کیفیت وضوح تصویر دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور ارتقاء پیدا کرده است چون از فناوری روز دنیا برای طراحی و ساخت چنین دستگاه هایی استفاده می کنند که فضای کمتری را اشغال نموده و در عین حال بتوان تصاویر را با کیفیت بالا بر روی پردۀ نمایشگر به مخاطبان نشان داد.

همانطور که می دانید مشخصات کلی دستگاه مینی ویدئو پروژکتور پرتابل بر اساس سایز، وزن، نوع لنز، نوع لامپ، طول عمر مفید لامپ در حالت اکو و معمولی، میزان وضوح تصویر، سطح کیفیت کنتراست تصویر، شدت روشنایی بر حسب لومنس، نسبت تصویر، قالیت نمایش تصاویر 3D، ابعاد پردۀ نمایشگر، نوع اتصالات یا همان پورت های ورودی و خروجی دستگاه به همراه اقلام همراه دستگاه و عمر مفید باتری تعیین می شود. لازم به ذکر است که قیمت مینی ویدئو پروژکتور نیز به همین مؤلفه ها بستگی دارد و پیش از خرید دستگاه های ویدئو پروژکتور می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، پس از مقایسۀ مدل های مختلف دیتا پروژکتور، با قیمت ارزان و کیفیت بالا و تضمین شده اقدام به خرید مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های مدرن و پیشرفته نمائید که کارایی مفید برای شما داشته باشد. پیش از خرید هر دستگاه دیجیتالی، بررسی مشخصات فنی دستگاه لازم و ضروری است.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا نیز به عنوان یکی از فروشگاه های فعال است که در حوزۀ تولید و همچنین فروش اینترنتی انواع مینی ویدئو پروژکتور در سراسر کشور محصولات با کیفیتی را به فروش می رساند.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()