ویدئو پروژکتور ها در ابتدا دارای حجم بالایی بودند و با استفاده از کابل ها می توانستیم از آن استفاده نماییم اما امروزه انواع ویدئو پروژکتور های جیبی تولید شده اند که حجم بسیار کوچکی دارند و به راحتی در جیب جا می شوند بنابراین شما به راحتی می توانید آن را به مکان های مود نیاز ببرید و از آن استفاده نمایید. همچنین قابلیت اتصال بدون کابل در این دستگاه ها ایجاد شده که با استفاده از وای فای می توان به راحتی بین دستگاه های جانبی با ویدئو پروژکتور ، اتصال برقرار کرد. ویدئو پروژکتور های قدیمی باید در مکانی ثابت قرار می گرفتند اما ویدئو پروژکتور های جدید می توانند جابجا شوند و آن را به مکان های دیگر برد. از ویدئو پروژکتور برای مصارف مختلفی استفاده می شود بنابراین با توجه به انتظارات می توان نوع مناسبی را تهیه نمود.

استفاده ی بسیار از این دستگاه ها در محیط های کاری و آموزشی است، همچنین امروزه در خانه ها نیز انواع مدل های ویدئو پروژکتور مشاهده می گردد. کاربرد خوب این دستگاه و وجود انواع مختلف با قیمت های متفاوت باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید ویدئو پروژکتور ها داشته باشند. فروشگاه نیزار کالا از فروشندگان بزرگ ویدئو پروژکتور های باکیفیت ی باشد که می توانیید از این فروشگاه خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. این مرکز با سال ها تلاش در زمینه ی فروش ویدئو پروژکتور توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

مینی ویدئو پروژکتور

مینی ویدئو پروژکتور ها نمونه های جدید این دستگاه هستند که ابعاد بسیار کوچکی در اندازه ی تلفن همراه دارند و می توان این دستگاه را با خود به راحتی به مکان های دیگر برد. این دستگاه ها برای مصارف خانگی نیز می توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند. عمر لامپ های این دستگاه متفاوت بوده و در زمان خرید باید به آن دقت نمود.

روش کارکرد ویدئو پروژکتور

برای استفاده از ویدئو پروژکتور ، می توان دیتا را از دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، تلفن همراه، کنسول بازی، گیرنده ی دیجیتال و یا فلش و کارت حافظه و ... گرفته و توسط این دستگاه با ابعاد بزرگ تر نمایش داد. برای نمایش تصویر می توان از پرده ی مخصوص پخش استفاده نمود اما بر روی دیوار نیز می توان این تصاویر را ایجاد نمود. برای استفاده از ویدئو پروژکتور باید به فاصله ی میان دستگاه با پرده ی نمایش توجه شود تا بتوان تصاویر باکیفیتی را ایجاد کرد که این فاصله در انواع مختلف دارای میزان متفاوتی می باشد. فروشگاه نیزار کالا از فروشندگان معتبر فروش دستگاه ویدءوپروژکتو با قیمت های بسیار منصفانه می باشد که می توانید انواع مدل های دلخواه را با قیمت های ارزان از این مرکز تهیه نمایید.

قیمت ویدئو پروژکتور

قیمت خرید ویدئو پروژکتور مانند  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار و دیگر مدل های این دستگاه با توجه به موارد بسیاری تعیین می شود.برند یکی از بخش های مهم در قیمت این دستگاه است و مطمئنا برند های باکیفیت دارای قیمت های بالاتری هستند. با توجه به قابلیت های دستگاه ویدئو پروژکتور ، قیمت آن نیز متغیر است مثلا برخی انواع فقط پخش دیتا را دارند و برخی نیز می توانند انواع بازی و .... را پخش نمایند بنابران برای خرید این وسیله باید به قابلیت های آن توجه داشته باشیم تا خرید خموبی را تجربه کنیم. همچنین مرکز مورد نظر برای خرید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید از فروشگاه های مختلف این دستگاه را با قیمت های متفاوتی خریداری نمایید بنابراین انتخاب فروشگاه مطمئن برای خرید این دستگاه حائز اهمیت است. فروشگاه نیزار کالا می تواند در انتخاب ویدئو پوژکتور مورد نظر به شما کمک کند.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()