ویدئو پروژکتور از جمله کاربردی ترین دستگاه هایی است که علاوه بر امور آموزشی، برای ایجاد سینمای خانگی و همچنین بازی در محیط منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه بیش از گذشته دستگاه های ویدئو پروژکتور خریداری می شود چون محققان اعلام کرده اند که تدریس تصویری، درک مطالب را برای افراد راحت تر می کند و مطالب به حافظۀ طولانی مدت انتقال پیدا می کند. در همین راستا اکثر محیط های آموزشی دولتی و خصوصی مجهز به دستگاه های ویدئو پروژکتور هستند. بدین وسیله اساتید بتوانند تدریس مطالب علمی را به صورت پاور پوینت، اکسس و فایل های صوتی و تصویری به مخاطبان خود نمایش دهند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفته و مدرن آغاز کرده است و توانسته حجم بالایی از نیاز بازار را تأمین نماید و افراد به سهولت می توانند از این فرصت برای خرید نسخه های جدید ویدئو پروژکتور استفاده نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی

در حال حاضر اکثر دستگاه های دیتا پروژکتور مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. اغلب دستگاه های دیجیتالی همچون موبایل، تبلت، دوربین های عکاسی دیجیتالی و ... نیز مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و بدین وسیله افراد به سهولت می توانند تنظیمات شدت روشنایی، وضوح تصویر، سایز تصویر نمایش داده، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، فاصله پرژکتور تا پرده نمایشگر، اتصال وای فای و مواردی از این قبیل را انجام دهند.

با پیشرفت فناوری ساخت دستگاه های دیجیتالی مدرن، شاهد فروش انواع دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی در سراسر جهان می باشیم. در واقع نسل جدید دستگاه های پروژکتور قابل حمل از نظر ابعاد کوچکتر و با وزن سبک ساخته می شوند. بدین وسیله بتوانند حمل و نقل این دستگاه را نسبت به نسخه های قدیمی برای کاربر راحت تر نمایند. سایز و وزن ویدئو پروژکتور از مهمترین عواملی است که نقش مهمی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور و همچنین سطح کیفیت خروجی تصویر دستگاه بر روی پردۀ نمایشگر دارد.

همانطور که می دانید کاربرد عمدۀ پروجکشن برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان می باشد. در همین راستا مراکز آموزشی چون مدارس و دانشگاه ها، سالن های آمفی تئاتر، سالن های همایش و کنفرانس، سالن اجتماعات، آموزشگاه های خصوصی، مساجد، حسینیه ها، شرکت های دولتی و خصوصی و ... از جمله مکان های رایجی هستند که از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار برای نمایش تصاویر با سایز بزرگ به مخاطبان استفاده می نمایند. بنابراین افراد از تماشای تصاویر در ابعاد بزرگ بهرۀ بیشتری خواهند برد که نقش مهمی بر روی درک مطلب برای شخص دارد.

مشخصات فنی کلی ویدئو پروژکتور

پشتیبانی از پورت HDMI، ورودی شبکه، پورت هایAudio, VGA, USB, WiFi, S_ Video و ورودی میکروفن و بلندگو از مهمترین ویژگی های نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور محسوب می شود. علاوه بر این موارد، مصرف برق، باتری بر حسب آمپر، اقلام همراه دستگاه، مشخصات تصویر خروجی، کیفیت نمایشگر، طول عمر لامپ و عدسی نیز در کنار ابعاد و وزن پروژکتور بسیار حائز اهمیت می باشد. بدین وسیله افراد مختلف می توانند متناسب با نیاز و محل قرارگیری دستگاه، اقدام به خرید مناسب ترین مدل مینی ویدئو پروژکتور نمایند که از قیمت ارزان و کیفیت بالا برخوردار باشند.

قیمت ویدئو پروژکتور

با این تفاسیر قیمت خرید دستگاه های ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور جیبی به مؤلفه های ساختاری دستگاه بستگی دارد که در پاراگراف بالا بدان اشاره نمودیم. امروزه تعدد دستگاه های پروژکتور موجب کاهش قیمت و سهولت در خرید این دستگاه در سراسر کشور شده است.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان یکی از برترین مراکز سازندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان و امکانات پیشرفته و مدرن در تهران می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 569
نمایش همه
علاقه مندی ها ()