ویدئو پروژکتور جزء دستگاه های دیجیتالی است که بیش از گذشته مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید پایۀ اصلی ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور بر مبنای لامپ ال ای دی و لنز ال ای دی است که از طول عمر بالایی برخوردار می باشند که عملکرد متناسب با موقعیت های مختلف داشته باشند. به همین منظور انواع ویدئو پروژکتور نیزار کالا را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند که افراد مختلف بتوانند بر اساس هزینۀ در نظر گرفته و ابعاد اتاق، اقدام به خرید بهترین ویدئو پروژکتور  با قیمت ارزان نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با در اختیار داشتن کادر پرسنل مجرب و تخصص لازم در حوزۀ ساخت دستگاه پروژکتور، توانسته انواع ویدئو پروژکتور قابل حمل اندرویدی را با مشخصات فنی مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته شود.

خرید نسخه های پیشرفته ویدئو پروژکتور

در حال حاضر با پیشرفت فناوری ساخت دستگاه های دیجیتالی مدرن، شاهد تولید انواع مینی ویدئو پروژکتور در ابعاد کوچک، وزن سبک با قابلیت های پیشرفته و کاربردی می باشیم. به این ترتیب می توانید از ویژگی های کاربردی این نوع دستگاه های دیجیتالی برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان استفاده نمائید. توجه به ویژگی های ساختاری دستگاه بسیار حائز اهمیت است چون متناسب با فضای مورد نظر، باید پروژکتور مناسب مورد استفاده قرار گیرد که تصاویر را در اندازۀ مناسب به مخاطبان نشان دهد.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل ، توصیه می شود، به طور دقیق مشخصات فنی مرتبط با ویژگی های خروجی تصویر و نمایشگر تعیین شود. لازم به ذکر است که علاوه بر قابلیت های دستگاه، سایز و وزن دستگاه تأثیر مستقیم بر روی قیمت ویدئو پروژکتور دارد. نوع لامپ و لنز پروژکتور، قابلیت زوم کردن بر روی تصاویر، طول عمر لامپ در حالت ECO و معمولی، وضوح تصویر و کنتراست، میزان شدت روشنایی تصاویر با واحد انسل لومنس، توانایی نمایش تصاویر سه بعدی، قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و اسناد، سایز پرده نمایشگر، فاصله پرده نمایشگر تا پروژکتور، اتصالات ورودی و خروجی، توان باتری و ... از جمله ویژگی های ساختاری دستگاه های ویدئو پروژکتور محسوب می شوند.

در همین راستا متناسب با قدرت خرید و ابعاد اتاق و محل قرارگیری پروژکتور، می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا این دستگاه را خریداری کنید. همانطور که می دانید کاربرد گستردۀ دستگاه پروژکتور را می توانید در مؤسسات پژوهشی، سالن های همایش، سالن اجتماعات، محیط های دانشگاهی، مدارس، فرهنگسراها، مساجد، مهد کودک، سالن اجتماعات بیمارستان و هتل و ... به وفور مشاهده نمائید. با توجه به کاهش قیمت ویدئو پروژکتور و همچنین تنوع مدل های این دستگاه توسط فروشگاه های معتبر سازنده و پخش این دستگاه باعث ترغیب علاقه مندان پروجکشن شده است.

لازم به ذکر است که به دلیل ویژگی های ساختاری که این دستگاه دارد، همانند تلویزیون سیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. اساتید و افرادی که در طول روز به تعداد دفعات زیاد از این دستگاه استفاده می کنند، می توانند با خرید ویدئو پروژکتور جیبی به سهولت می توانند این دستگاه را در محیط های مختلف راه اندازی نموده و استفادۀ مفیدی از این دستگاه داشته باشند.

همچنین بعضی از علاقه مندان به فضای سینما، برای تنوع بخشیدن به دورهمی های خانوادگی از مزایای دستگاه مینی ویدئو پروژکتور برای ایجاد سینمای خانگی استفاده می کنند. بدین وسیله می توانند لذت تماشای فیلم و سریال را برای خود و خانواده خاص نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا چندین سال است که فعالیت حرفه ای تیم کاری خود را به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ مستقیم نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور با تخفیف های ویژه در سطح کشور آغاز کرده است.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 612
نمایش همه
علاقه مندی ها ()