بررسی ویژگی های اسلایسر:

در این مقاله سعی شده است در مورد دستگاهی بسیار کاربردی و مهم در صنعت به نام دستگاه اسلایسر و یا دستگاه برش توضیح داده شود. شاید برای شما نیز پیش آمده که مواد غذایی برش خورده و یک دست را در بسیاری از رستوران ها دیده باشید و شاید این تصور را داشته باشید که سر آشپزها با این نظم و ترتیب خاص این چنین مواد غذایی را برش داده اند و یا شاید بارها برای شما پیش آمده که از خوراکی هایی نظیر چیپس و یا میوه خشک استفاده کرده باشید و دیده باشید که تمام اینها با قطعات یکسان برش داده شده اند. در واقع برش دادن مواد غذایی به صورت یکدست و منظم در حجم زیاد کاری بسیار وقت گیر و طاقت‌فرسا می باشد. امروزه دستگاه های مختلفی برای رفع نیاز در جامعه فراهم شده اند که کاربران می‌توانند از این تجهیزات برای سهولت در کار خود استفاده نمایند. یکی از این دستگاه های مهم در  فروشگاه تجهیزات دستگاهی به نام اسلایسر می باشد که کمک شایانی برای برش دادن انواع مختلف مواد خوراکی نظیر میوه جات، سبزیجات، گوشت و سوسیس دارد. در واقع این دستگاه با تیغه های تیز ای که دارد کمک می نماید که مواد غذایی در قطعاتی کاملاً یکدست و یکسان برش داده شوند. دستگاه برش انواع مختلفی دارد که در دو دسته دستگاه برش دستی و دستگاه برش صنعتی جای می گیرد. هر کدام از انواع این دستگاه برش برای شغل و کاربردی خاص مناسب می باشند و در واقع از دستگاه برش صنعتی نمی‌توان در مشاغل کوچک مانند فست‌فودها و یا منزل استفاده نمود و همینطور از دستگاه برش دستی نمی‌توان در رستوران ها و فروشگاههای تهیه و بسته بندی مواد غذایی استفاده کرد.

مقایسه چند مدل اسلایسر:

دستگاه برش که طی چند سال اخیر در کشور های مختلف و برندهای متفاوت تولید می‌شود که هر کدام سعی دارند با ایجاد امکانات بیشتر برای این دستگاه میزان فروش خود را بالا ببرند و بازار را به سمت خود سوق دهند. در ادامه سعی داریم به توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد چند مدل دستگاه برش بپردازیم:

اسلایسر قارچ: این دستگاه برش یکی از دستگاه های کاربردی در بسیاری از مشاغل می باشد. به عنوان مثال از این دستگاه در کارخانجات برای کنسرو های مختلف استفاده می‌شود و یا از این دستگاه برش در فست فودها و رستورانهای بزرگ برای افزودن به مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این دستگاه  به این صورت می باشد که کاربر قارچ ها را در درون محفظه دستگاه قرار می دهد و از طرف دیگر قارچ های خرد شده از دستگاه خارج می شوند. حداکثر ظرفیت این دستگاه چیزی حدود ۵۰۰ کیلوگرم می باشد. دستگاه برش قارچ از جنس استیل ضد زنگ می باشد که بتوان در سالهای متمادی از آن استفاده نمود. تیغه های این مدل دستگاه برش از نوع استیل می باشد که دارای کیفیت بالایی است و در صورت مراقبت های اولیه سالیان سال سالم می ماند. دستگاه برش قارچ دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای مشتریان خود می باشد. خرید اسلایسر براکس را از فروشگاه تجهیزات انجام دهید.

اسلایسر سیب زمینی: یکی دیگر از دستگاه های برشی که بسیار کاربردی می باشد دستگاه برش سیب زمینی است. از این دستگاه هم در صنعت و هم در فست فود ها و رستوران ها استفاده می شود.  دستگاه برش سیب زمینی در صنعت برای تهیه چیپس استفاده می‌گردد تا سیب زمینی ها به صورت یکدست برش داده شوند که برای خشک کردن راحت تر باشد. در رستوران ها و فست فودها نیز از برش های یکسان سیب زمینی و خلال آن برای کنار مواد غذایی بهره می برند در واقع این دیزاین سبب ایجاد رضایت در مشتری می باشد. تیغه مدل دستگاه برش از نوع تمام استیل می باشد. یکی از نکات مهم که در خرید دستگاه برش سیب زمینی باید دقت نمود کیفیت تیغه آن می باشد. در صورتی که تیره این دستگاه سریع کند شود سبب می شود که دستگاه عملاً غیر قابل استفاده باشد و در این شرایط یا باید تیره جدید برای دستگاه اسلایسر تهیه نمود و یا دستگاه جدیدی خرید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()