بررسی مزیت های دستگاه خمیرگیر:

در این مقاله سعی داریم به معرفی دستگاهی بپردازیم که با تولید آن انقلابی بزرگ در زمینه ی مواد غذایی صورت گرفت. در واقع با تولید این دستگاه در زندگی روزمره و مشاغل مختلف سبب به وجود آمدن خاطر آسوده صاحبان مشاغل در مورد تولید مواد اولیه با کیفیت شد. این دستگاه که با نام دستگاه خمیرگیر در بازارها جهانی موجود می باشد قابلیت استفاده در بسیاری از مشاغل از جمله نانوایی ها، قنادی ها، رستوران ها و فست فودها را دارد. مشاغل مختلف از این دستگاه بهره های مختلف راه می برند. عموما از این دستگاه خمیر کن در نانوایی ها و قنادی ها برای مخلوط کردن آرد نان و آرد شیرینی و کیک استفاده می‌شود. در رستورانها و کبابی ها اصولاً از این دستگاه برای مخلوط کردن خمیر مایه گوشت استفاده می کنند. همینطور از این دستگاه در فست فود ها برای تهیه خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی استفاده میشود. انواع مختلف دستگاه خمیر گیر از ۸ کیلوگرم تا ۱۸۰ کیلوگرم در بازار موجود می باشد. اما صاحبان مشاغل اگر نیاز به دستگاه خمیر کنی بیشتر از این ابعاد برای کار خود داشته باشند می توانند با پیدا کردن کمپانی معتبر سفارش تولید دستگاه با ابعاد مورد نیاز را داشته باشند. ابعاد دستگاه خمیر کن با توجه به میزان حجم خمیری که میگیرد متفاوت می باشد. بنابراین در هنگام خرید دستگاه خمیرگیر باید به این نکته توجه نمود که میزان فضای که برای قرار دادن این دستگاه در نظر گرفته شده چه مقدار میباشد. با در نظر گرفتن این نکته و همچنین میزان استفاده روزانه خود از این دستگاه می توان اقدام به خرید دستگاه ای متناسب با شغل خود نمود.

دستگاه خمیرگیر خانگی:

امروزه بسیاری از خانواده ها علاقه هستند که خود اقدام به تهیه انواع مختلف کیک، نان و خمیر پیتزا کنند. در واقع خانواده ها برای رعایت مسائل بهداشتی و همچنین پر کردن اوقات فراغت خود ترجیح می دهند که تهیه این مواد خوراکی را انجام دهد. به همین خاطر بسیاری از خانواده ها به دنبال خرید لوازم این کار از فروشگاه تجهیزات در حجم کوچک می باشند. دستگاه خمیرگیر خانگی یکی از اجزای مهم برای تهیه انواع مختلف نان، کیک، شیرینی و خمیر پیتزا و پیراشکی میباشد. با خرید یک دستگاه می‌توانند انواع مختلفی از مواد غذایی را برای خود تهیه نمایند. دستگاه خمیرگیر خانگی عموماً در سایزهای ۵ کیلوگرمی تا۴۰ کیلوگرمی در بازار موجود می باشد. دیگ این مدل دستگاه خمیر کن از جنس استیل است و رنگ آن عموماً الکترواستاتیک و کوره ای می باشد. از جمله ویژگی های مهم این رنگ کمک به طول عمر دیگ برای جلوگیری از زنگ زدگی آن می باشد. از این دستگاه می ‌توان برای مدت های طولانی استفاده نمود. در واقع طول عمر این دستگاه با توجه به کارکردی که دارد بسیار بالاست. از دستگاه خمیرگیر خانگی می ‌توان در فست فود ها، رستورانها، قنادی ها و سایر مشاغلی که بسیار بزرگ نیستند نیز استفاده نمود. قیمت انواع مختلف دستگاه خمیر کن به میزان حجمی خمیر، برند دستگاه، موتور آن و کیفیت آن بستگی دارد. خرید خمیر گیر اصفهان نوآوران را از طریق سایت فروشگاه تجهیزات انجام دهید. 

امروز برندهای خارجی و داخلی بسیاری در زمینه تولید انواع مختلف دستگاه خمیر کن فعالیت دارند. یکی از ویژگی های برتر خرید داخلی کمک به چرخ صنعتی کشور می باشد. در واقع دستگاههای خمیر کن داخلی از نظر کیفیت و کارایی با مدل های خارجی خود کاملا قابل رقابت می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از محصولات ایرانی نیز به کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان و....ارسال می شود. در واقع صادرات این دستگاه سبب ارز آوری برای کشور است. یکی از نکات لازم برای خرید انواع دستگاه خمیرگیر گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. در واقع اگر دستگاه خریداری شده توسط شما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد در صورت ایجاد هرگونه خرابی در دستگاه می توان در اسرع وقت به نمایندگی و یا کمپانی مورد نظر مراجعه نمود و برای تعویض و یا تعمیر دستگاه اقدام کرد. در صورتی که دستگاه خریداری شده دارای هیچ برندی نباشد و یا اینکه در ایران نمایندگی مطرحی نداشته باشد در صورت بروز خرابی تنها راه‌حل تعویض کلی دستگاه می باشد که این خود کاری بسیار هزینه بر است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 827
نمایش همه
علاقه مندی ها ()