بررسی ویژگی های صندوق پول:

یکی از تجهیزات مهمه هر فروشگاهی صندوق پول می باشد. شاید شما نیز در هنگام خرید از فروشگاه ها و رستوران ها بارها کشوی پول فروشگاهی متفاوتی را دیده باشید. باید عنوان کرد که درعمل  کار همه صندوق پول ها تقریبا مشابه یکدیگر می باشد و تنها بعضی از صندوق های فروشگاهی دارای امکانات جانبی بیشتری می باشند. امروزه تنوع کشوی پول سبب شده صاحبان مشاغل بسیار راحت دستگاه مورد نظر خود را از بین مدل های مختلف انتخاب و خریداری نمایند. انواع صندوق پول دارای اندازه ها، شکل ها و رنگ های متفاوت می باشد. کشوی پول با رنگ کوره ای رنگ شده که در صورت استفاده زیاد رنگ آن از بین نرود. البته مدل‌هایی از کشوی پول نیز وجود دارد که از جنس پلاستیک فشرده می باشند. تقسیم بندی قسمتهای مختلف کشوی پول شامل اسکناس، تراول، چک و سکه می باشد. متصدیان فروش باید پس از دریافت پول آن را در بخش مربوطه قرار دهند بر روی هر بخش از تقسیم بندی کشوی پول یک گیره جهت جلوگیری از قاطی شدن پول وجود دارد. امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل جهت جلوگیری از سرقت دریافتی فروشگاه اقدام به خرید این وسیله ضروری دارند. در واقع صندوق پول شده این امنیت را برای اموال صاحبان مشاغل ایجاد می کند. امروزه برندهای مختلفی تولید کننده کشو پول می باشند. برخی از این برندها در خارج از کشور و برخی از برندها تولیدات داخلی می باشد. امروز تولیدات داخلی ازجمله برند محک ثابت کرده که می‌تواند با تکیه بر دانش و امکانات خود تجهیزاتی با کیفیتی در حد تجهیزاتی که خارج از کشور تولید می‌شوند را به آسانی و با قیمت پایین تولید نماید. تا زمانی که پول نقد در بازارها موجود می باشد این وسیله نیز بسیار کاربردی و با ارزش است.

بررسی صندوق پول محک مدل MCD8:

کشوی پول از برند های مختلف دارای ویژگی ها و خصوصیات خاصی می باشد. هر برند نیز دارای انواع مختلفی است. هر کشوی پول با ویژگی های خاص خود این امکان را برای صاحبان مشاغل فراهم می نماید که با توجه به نیاز خود و نیاز فروشگاه خود دستگاهی که مورد نظر می باشد راه خریداری نمایند . برند محک یکی از کمپانی های مطرح ایرانی می باشد که هر ساله با تولید مدل‌ های مختلف صندوق های پول سعی دارد که بازار داخلی و همینطور بازار جهانی را به سمت خود تسخیر نماید. کشوی پول محک مدلMCD8یکی از موفق ترین تولیدات برند محک باشد. رنگ صندوق پول کوره ای است که سبب دوام زیاد آن در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.

صندوق های پول دارای قفل و کلید برای باز کردن در شرایط اضطراری می باشند.  صندوق پول از چهار قسمت برای جایگذاری سکه و چهار قسمت برای جایگذاری اسکناس تشکیل شده که این مقدار قابل افزایش می باشد. این کشوی پول مکانیکی می باشد که با کاربری آسان خود توانسته جایگاه خوبی را در میان صاحبان مشاغل برای خود ثبت نماید. یکی از معایب این مدل عدم اتصال آن به فیش پرینتر می باشد. همین این امر سبب می شود که استفاده از این مدل کشوی پول برای فروشگاههای بزرگ و هایپر مارکت ها مناسب نباشد و معمولاً از این مدل کشوی پول در مغازه ها و فروشگاه های کوچک استفاده می شود. فروش صندوق پول بیکسلون را با قیمت ارزان از خریداری نمایید. 

بدنه این مدل کشوی پول از جنس فلزی با استحکام بسیار بالا می باشد. این صندوق پول را معمولاً بر روی میز پیشخوان و یا در پایین میز قرار می دهند. یکی از ویژگی های کلی برند محک در تولید تمام تجهیزات گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که به مشتریان خود ارائه می دهد. این مدل صندوق پول نیز دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از طرف کمپانی محک می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()