معیار های مهم برای انتخاب بهترین دستگاه آب میوه گیری:

  • جنس تیغه نیز مهم ترین معیار برای خرید این وسیله است. در واقع باید بدانید که مهم ترین جزء یک دستگاه آبمیوه گیری تیغه آن می باشد. هر چقدر که تیغه ها با سرعت بیش تری حرکت کنند آبمیوه حاصل از میوه زودتر به دست می آید. از طرفی دیگر تیز بودن تیغه ها نیز می تواند در میزان بازده این وسیله کمک بسزایی نماید. معمولاً جنس تیغه ها از فولاد پلاستیک، استیل، تیتانیوم و غیره می باشد. مسلماً جنس پلاستیک دارای عملکرد ضعیف تر و مقاومت کمتری نسبت به فولاد استیل و تیتانیوم می باشد. در عوض یکی از مزیت هایی که تیغه استیل نسبت به این متریال ها دارد، ضد زنگ بودن آن است.
  • دومین مورد برای خرید این وسیله مخزن تفاله آن می باشد. در واقع هر چقدر مخزن تفاله دارای ظرفیت بیش تری باشد این وسیله بهتر و مناسب تر است چرا که شما باید تعداد دفعات کم تری این مخزن را تخلیه نمایید. جالب است بدانید که برخی از آبمیوه گیری ها بدون مخزن تفاله می باشند. برای تخلیه تفاله ی آن ها باید یک ظرف مناسب زیر لوله تخلیه قرار دهید. با این عمل می توانید تفاله ها را جمع آوری کنید. شاید این نوع آب میوه گیری ها مناسب تر و بهتر باشند زیرا شما تعیین کننده اندازه و ظرفیت مخزن تفاله آن می باشید.
  • سومین مورد که می ‌تواند مهم ترین مورد نیز باشد، میزان مصرف انرژی توسط این دستگاه است. در واقع قدرت موتور این وسیله هر چقدر بیش تر باشد دارای مقاومت و عملکرد بهتر و بیش تری است. اما از طرف دیگر میزان انرژی بیش تری را نیز مصرف می نماید. از آن جایی که از ویژگی های ایده آل یک وسیله برقی کاهش مصرف و کاهش در هزینه ها است هر چقدر قدرت موتور و میزان مصرف انرژی این دستگاه ها بیش تر باشد از اهمیت آن می کاهد.

معیار های مهم برای انتخاب بهترین دستگاه آب میوه گیری:

  • یکی از نکات بسیار مهم برای خرید این وسیله از فروشگاه تجهیزات سهولت در شست و شوی آن است. برای شستن این وسیله باید تمام قطعات حتی تیغه را از هم جدا کنید. سپس به شستشو و تمیز کردن آن بپردازید. باید بدانید که آبمیوه گیری هایی از جنس استیل به راحتی شسته می شوند. حتی می توان آن ها را با یک دستمال خیس یا مرطوب تمیز و پاک نمود و به همین دلیل است که می‌گوییم جنس استیل برای بدنه این دستگاه مناسب تر است. از طرف دیگر پلاستیک ها به خاطر تغییر رنگ می توانند چهره بدی داشته باشند. به طوری که شما نتوانید تمیز بودن و یا کثیف بودن آن را تشخیص دهید. هر چقدر نظافت این وسیله به خوبی انجام شود طول عمر آن بیش تر خواهد شد. خرید آب پرتقال گیر را با قیمت ارزان از فروشگاه تجهیزات تهیه کنید.
  • میزان تولید صدا: میزان صدای تولید شده توسط این دستگاه یکی دیگر از معیار ها برای خرید آن می باشد. مسلماً همه ی ما در گذشته آب میوه گیری های با نام ناسیونال را داشتیم که زمان استفاده از آن به خاطر صدای بلندی که داشت بسیار آزار می دیدیم تا حدی که گاهی اوقات بیخیال گرفتن آبمیوه می شدیم. هر چقدر میزان صدای این دستگاه کم تر باشد دارای قیمت بیش تر و طرفداران بیش تری خواهد بود. خرید یک آبمیوه گیری با صدای بلند و آزاردهنده می تواند موجب پشیمانی بعد از خرید شود اما این امر زمانی اتفاق می ‌افتد که شما هزینه خرید این دستگاه را پرداخت کرده اید و دیگر نمی توانید آن را پس دهید. به همین بایستی ضرر مالی زیادی را متحمل شوید. با توجه به شرکت سازنده ی این دستگاه، میزان صدای آن می تواند متفاوت می باشد. برای آگاهی از میزان صدای این دستگاه باید از فروشنده بخواهید که آن را روشن کند و میزان صدای آن را چک کنید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()