تعریف باسکول:

در این مقاله میخواهیم در رابطه با باسکول توضیح دهیم. از دغدغه هایی که افراد تولید کننده در مشاغل مختلف همیشه با آن سر و کار دارند ابزاری است که بتواند به وزن کردن مواد تولید شده در کارگاه ها و کارخانه ها بپردازد. به نوعی این مشاغل برای اندازه ‌گیری موادی که آنها را تولید می کنند و یا موادی که آن ها را مصرف می کنند به نوعی ترازو نیاز دارند که بتواند به صورت دقیق و یا حدودی به وزن کردن مواد مختلفی بپردازد که نام این وسیله باسکول است. این دستگاه ها برای اندازه گیری مواد مختلفی که در صنعت توسط کارخانه ها، کارگاه ها و همچنین صنایع کشاورزی تولید و یا به فروش می ‌رسد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. زیرا میزان موادی که در صنعت وجود دارد بیشتر از موادی است که بتوان آن ها را با ترازو ها اندازه گیری نمود و به همین دلیل شرکت های تولید کننده ترازو به تولید نوعی ترازو به نام باسکول می پردازند که بتوان از آن ها به راحتی در صنعت استفاده نمود. 

این دستگاه ها در برند های متفاوتی تولید می شود که هر کدام از این برند ها دارای مدل های مختلفی می باشند و فرد بر اساس شغل خود می ‌تواند به خرید این دستگاه از فروشگاه اسکیل  بپردازد. البته همه باسکول هایی که در شرکت های مختلف تولید می شود عملکرد ثابتی داشته و همه ی آن ها می توانند به وزن کردن مواد مختلف پردازند. ولی نوع قطعاتی که در آن ها به کار رفته است و همچنین ظرفیت آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد، ضمن این که بعضی از این دستگاه ها دارای آپشن ‌های ویژه ای بوده که باعث می شود قیمت آن ها به مراتب نسبت به دستگاه‌ های معمولی بالاتر باشد. بعضی از این دستگاه ها دارای تعداد قطعات بالاتری بوده و به همین نسبت میزان کارایی آن ها بالاتر خواهد رفت. در ادامه این مقاله به بررسی قطعات مختلف در این دستگاه ها که در صنعت کاربرد دارند خواهیم پرداخت. فروش باسکول فروشگاهی از طریق سایت فروشگاه اسکیل  انجام می گیرد.

قطعات مختلف باسکول:

همان طور که گفته شد باسکول ها ابزارهایی هستند که در صنعت از آن ها استفاده می ‌شود و به نوعی این دستگاه ها به هیچ وجه در منازل مورد استفاده قرار نمی گیرند. ولی در منازل از انواع ترازو های خانگی استفاده خواهد شد. به طور کلی قطعاتی در ترازو ها از نوع خانگی و صنعتی و همچنین باسکول ها وجود دارد که مشترک بوده زیرا وظیفه یکسانی برای آن ها تعیین شده است. یکی از مهمترین قطعاتی که در این دستگاه قرار دارد لودسل می باشد. لودسل همان حسگر های سنجش وزن هستند و با قرار گیری جسمی روی این دستگاه ها تحریک شده و می توانند این تحریک را به نیروی مکانیکی و یا نیروی برق تبدیل کرده و آن ها را روی نمایشگر نمایان کنند و این مسئله تفاوتی است که بین دستگاه‌ های دیجیتالی و معمولی وجود دارد. البته تعداد لودسل در این دستگاه ها ممکن است متفاوت باشد و هر چه تعداد این لودسل ها بیشتر باشد، میزان دقت اندازه گیری این دستگاه ها نیز بیشتر خواهد شد. روی بیشتر این دستگاه ها یک سینی قرار دارد که اجسام مختلف و یا محصولات روی آن قرار گرفته و این گونه وزن آن ها سنجیده خواهد شد. این سینی اکثرا از جنس فلزی بسیار محکم بوده تا بتواند در برابر وزن سایر اجسام مقاومت کند. در قسمت زیر این سینی ها لودسل ها قرار گرفته اند و سیم و کابل هایی که این قسمت ها را به نمایشگر ها متصل می‌ کنند توسط علمکی که زیر نمایشگر قرار گرفته است می باشد. این علمک ها نیز می توانند علاوه بر نگه داشتن نمایشگر از سیم و کابل های نامبرده شده محافظت نمایند. در برخی از دستگاه ها نیز برای نگهداری محصولات مختلف برای اندازه گیری و همچنین برای محافظت از قسمت علمک و کابل ها، محفظه ‌ای به‌ صورت حفاظ در دور دستگاه قرار گرفته است که البته در همه دستگاه ها این حفاظ وجود ندارد.

فروشگاه اسکیل 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()