ویدئو پروژکتور جیبی مدل T50 از دیگر دستگاه های پروژکتور است که طرفداران زیادی دارد. این دستگاه از نظر ساختاری و مشخصات فنی جزء مینی ویدئو پروژکتور محسوب می شود و افرادی که علاقه مند به خرید پروژکتور جیبی هستند، می توانند با قیمت مناسب خرید ویدئو پروژکتور جیبی مدل T50 را پیشنهاد می کنیم. طراحی بدنۀ این نوع پروژکتور با سایز 158*80*18 با وزن کمتر از نیم کیلو حدود 200 گرم می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به پروژکتور پرتابل و سبک دارند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده نمایند.

دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی مدل T50  توسط کمپانی نیزا کالا تولید شده و به طور مستقیم می توانید با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، در طرح پیشنهاد شگفت انگیر خریداری کنید.

ویژگی های ویدئو پروژکتور جیبی T50

نوع لنز به کار رفته در ساخت ویدئو پروژکتور جیبی مدل T50 ، ال ای دی OSRAM RGB 3  که قابلیت زوم دارد. لامپ LED به کار رفته در این دستگاه دارای طول عمر 30 هزار ساعت در حالت معمولی و ECO می باشد. از نظر مشخصات تصویری و نمایشگر این دستگاه می توان به وضوح تصویر 854*480 با رزولوشن بالا اشاره نمود که دارای پرده نمایشگر در ابعاد 60 الی 120 اینچ می باشد که می توان از آن برای نمایش تصاویر در اتاق های متوسط استفاده نمود.

هنگام  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T50، تأکید می شود که ابعاد فضای اتاق را مد نظر قرار دهید که شدت روشنایی کافی را برای نمایش تصاویر با کنتراست بالای یک به 2500 انسل لومنس دارد.

پشتیبانی از پورت خروجی استاندارد سیگنال دهی ویدئویی S-Vide ، پورت دستگاه های دیجیتالی جدید HDMI، پورت AUDIO، پورت VGA، پورت USB و همچنین قابلیت پشتیبانی از امواج WiFi در کنار ورودی میکروقن و بلندگو از جمله مشخصات اتصالات این ویدئو پروژکتور محسوب می شود.

مصرف برق این نوع مینی ویدئو پروژکتور برابر با 10 وات با باتری 3 آمر با برق 5 ولت می باشد. با در اختیار قرار دادن دفترچه راهنما در بسته بندی دستگاه، به شما کمک می کند که بتوانید به سهولت دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار مدل T50را راه اندازی نمائید. بدین وسیله می توانید به عنوان تلویزیون سیار در مسافرت ها و همچنین میهمانی ها همراه خود داشته باشید و به صورت جداگانه سینمای خانگی ایجاد کنید و بدین وسیله از تماشای فیلم و سریال و یا بازی گروهی لذت ببرید.

برای اطلاع از قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل T50 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه کنید. این مجموعه به عنوان سازندۀ اصلی نسل جدید دستگاه های پروژکتور در سراسر کشور می باشد. بنابراین می توانید با قیمت ارزان تر از بازار دستگاه پروژکتور مورد نظر خود را به صورت کاملاً اینترنتی سفارش دهید.

 

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()