ویدئو پروژکتور جیبی از دستگاه های نسل جدید دیتا پروژکتور محسوب می شود. مبنای اصلی ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور، لامپ و لنز led است که به واسطۀ آن امکان بزرگ نمایی تصاویر در ابعاد بزرگ را به صورت کاملاً تخصصی فراهم می کند. امروزه انواع ویدئو پروژکتور جیبی تولید و به بازار عرضه می شوند که دارای قابلیت های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. انتخاب پروژکتور به امکانات دستگاه بستگی دارد، علاوه بر آنکه ابعاد فضای اتاق و نوع تصاویری که به مخاطبان قرار است نمایش داده شود، بستگی دارد. استقبال فراوان از خرید ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک این دستگاه نسبت به نسخه های قدیمی آن می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا یکی از فعال ترین شرکت هایی است که توانسته در ایران به صورت اختصاصی، نسل پیشرفتۀ دستگاه های پروژکتور را تولید نموده و در دسترس متقاضیان قرار دهند.

مهمترین عوامل انتخاب ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

مشاهدات در کشورهای مختلف نشان داده که بیش از پیش دستگاه های ویدئو پروژکتور توسط مؤسسات آموزشی و غیر آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به همین دلیل شرکت های تولیدکننده تلاش کردند با بهره گیری از دانش روز و فناوری پیشرفته تحولی بزرگ در صنعت ایجاد کنند که به طبع آن ابعاد و وزن دستگاه های پروژکتور کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب افراد راحت تر از قبل می توانند در موقعیت های مختلف از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی برای نمایش تصاویر به مخاطبان زیادی استفاده نمایند.

عملکرد دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی مشابه تلویزیون سیار می باشد. بدین وسیله افراد مختلف می توانند با همراه داشتن پروژکتور در موقعیت های مختلف یک صفحه نمایشگر بزرگ برای نمایش فایل های صوتی و تصویری داشته باشند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی در سطح بازار متقاضیان زیادی دارد چون کار کردن با نرم افزار دستگاه بسیار راحت می باشد، علاوه بر آنکه دارای قابلیت های پیشرفته می باشد که امکان اتصال بدون کابل را برای کاربر فراهم می سازد.

با  فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل وای فای دار توانسته اند، سطح کاربری دستگاه های پروژکتور را نسبت به گدشته بهبود ببخشند. چرا که این مدل پروژکتور به دلیل پشتیبانی از قابلیت امواج وای فای، امکان اتصال بدون کابل و سیم را با دستگاه منبع دیجیتالی پیشرفته فراهم می کند.

ویدئو پروژکتور به تنهایی مورد استفاده قرار نمی گیرد و نیاز به این است که به دستگاه های دیجیتالی متصل شود. پس از اتصال به دستگاه های دیجیتالی، داده ها توسط پروژکتور پردازش می شود و در صورت قابلیت پخش ، تصاویر با سایز بزرگ متناسب با مشخصات فنی دستگاه بر روی پرده نمایشگر نشان داده می شود.

برای سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی با آپشن های جدید می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید. با بهره گیری از پروژکتور در محیط های آموزشی چون مدارس، دانشگاه ها، سالن های اجتماعات و سایر امکان به سهولت می توان روند آموزش تصویری را پیش گرفته که این مسئله از نظر افزایش میزان درک مخاطبان به اثبات رسیده است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

بهره گیری از دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل نسبت به نسخه های قدیمی این دستگاه بیشتر مشاهده می شود چون این نوع پروژکتور سبک تر بوده و در عین حال به امکانات پیشرفته تر مجهز هستند. همچنین نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه ارتقاء پیدا کرده است.

به عنوان مثال داشتن قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، اتصال با وای فای و همچنین پورت usb موجب گسترش کاربرد پروژکتور جیبی می شود.

در صورت تمایل به خرید نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید و به صورت آنلاین و قیمت ارزان سفارش دهید.

 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()