ویدئو پروژکتورها از کاربردی ترین تجهیزاتی هستند که برای انتقال تصویر و اطلاعات  در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند و دیگر نیازی به ال سی دی ها و به طور کلی نمایشگرهای بزرگ برای به نمایش در آوردن تصویر ندارند. پیشرفت علم در سالیان اخیر باعث شده تا نمونه جدیدی از ویدئوپروژکتورها به بازار مصرف معرفی شود که آن هم ویدئو پروژکتورجیبی میباشد. ویدئو پروژکتور جیبی جزو ویدئوپروژکتورهایی است که ابعاد کوچکی دارد و دلیل نامگذاری آن نیز همین کوچک بودن است. این ویدئو پروژکتور ها از طریق جیب، کیف و هرچیز دیگری به راحتی قابل حمل هستند و نه تنها ابعاد کوچک بلکه وزن کم آنها نیز باعث شده تا به راحتی قابل حمل باشند. ویدئو پروژکتور جیبی  دیگر مانند نمونه ثابت ویدئو پروژکتورها نیازی به منبع برق ثابت ندارد و با یک بار شارژ کردن میتوان تا مدت های طولانی آنرا مورد استفاده قرار داد. فروشگاه نیزار کالا را حرفه ای به خوبی میشناسند و میدانند که این فروشگاه در طی سالها فعالیت خود تنها محصولات و ویدئو پروژکتورجیبی از با کیفیت ترین برندها را بفروش میرساند که البته با در نظر گرفتن قیمت های مناسب نیز بیش از بیش بر رضایت مشتریان خود افزوده است.

فروش ویدئو پروژکتورجیبی در برندهای مختلف و سخت شدن انتخاب

زمانی که ویدئو پروژکتورجیبی تازه به بازار کشورها برای مصرف معرفی شده بود تنها چند برند  وجود داشتند که نیاز کشور را بر آورده میساختند. اما امروزه اینگونه نیست و برندهای متعددی از ویدئو پروژکتورجیبی بفروش میرسند که این  موضوع از یک سو مزیت بزرگی را در انتخاب بوجود می آورد و دیگر نیازی نیست تا به یکی دو مدل اکتفا کنید. اما مشکلی که فروش ویدئو پروژکتورجیبی در برندهای مختلف بوجود آورده است سخت شدن انتخاب یکی از بهترین ها میباشد. شما باید برای انتخاب  یکی از مناسب ترین و بهترین ویدئو پروژکتور های جیبی اطلاعات کاملی را به دست آورده و البته مشخصات آنرا با دیگر برندها و مدل ها مقایسه کنید. برای بررسی برندها و مدل اگر قصد خرید حضوری را داشته باشید مطمئنا بسیار دشوار خواهد بود اما در صورتیکه خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید خرید برای شما بسیار آسان خواهد شد. فروش ویدئو پروژکتورجیبی بصورت اینترنتی باعث میشود تا شما اطلاعات و مشخصات هر یک از برندها و مدل ها را مشاهده کنید و حتی آنها را با دیگر محصولات مقایسه نمایید که در نهایت منحر به خرید مناسب ترین دستگاه خواهد شد. یکی از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی فروش ویدئو پروژکتورجیبی که متنوع ترین دستگاه ها و با درج مشخصات کامل بفروش میرساند فروشگاه نیزا کالا میباشد که تا کنون نیز محصولات فراوانی را به سراسر کشور بفروش رسانده است.

قیمت ویدئو پروژکتورجیبی را چه عواملی تعیین میکنند؟

نه تنها کیفیت تصویر و دوام ویدئو پروژکتورجیبی حائز اهمیت است بلکه قیمت آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت ویدئو پروژکتورجیبی به عوامل زیادی بستگی دارد اما برخی این عوامل تاثیر بیشتری دارند. یکی از عواملی که بیشترین تاثیر را بر روی قیمت ویدئو پروژکتورجیبی دارد وارداتی و یا داخلی بودن آن است. قیمت فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل که از خارج کشور وارد میشود بمراتب از ویدئو پروژکتوریهای تولید داخل بالاتر است. این ویدئو پروژکتورها با ارزهای خارجی خریداری میشوند که مطمئنا گران تر خواهند بود و هر گونه نوسانات قیمتی ارز بر روی قیمت تاثیر گذار است. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت ویدئو پروژکتورجیبی برند و امکانات آن است . هر چه برند شناخته شده تر آن هم در مدل های جدید و یا با امکانات بیشتر را خریداری کنید پس قیمت آن افزایش خواهد یافت.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()