مینی ویدئو پروژکتور به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، خیلی از افراد را به خود جذب نموده است. کاربرد پروژکتور به دلیل برخورداری از لنز و لامپ LED ، پس از پردازش داده، قادر به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان خود می باشد. چند سال اخیر فناوری ساخت دستگاه مینی ویدئو پروژکتور توسعه پیدا کرده است که در نتیجۀ آن انواع مینی ویدئو پروژکتور تولید شده و در اختیار خواستاران این دستگاه در سراسر کشور قرار گرفته است. در این صورت افرادی که علاقه مند به خرید مینی ویدئو پروژکتور هستند، راحت تر از قبل می توانند با قیمت ارزان ، دستگاه دیتا پروژکتور خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  به عنوان کمپانی سازندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران راه اندازی شده است و تا کنون توانسته موفق به تولید دستگاه مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل شود. به همین دلیل جزء یکی از برندهای معتبر در حوزۀ تولید و عرضۀ نسل جدید دستگاه های پروژکتور می باشد.

فروش مینی ویدئو پروژکتور و کاربرد آن

امروزه خیلی از افراد به دلایل متفاوتی علاقه مند به خرید دستگاه مینی ویدئو پروژکتور هستند. همانطور که می دانید دستگاه پرژکتور بر پایۀ لنز و لامپ است. فناوری عملکرد پروژکتور به نحوی است که داده های تصویری پردازش شده توسط دستگاه را به واسطۀ لنز در ابعاد بزرگ، به صورت نور بر روی پرده نمایشگر منعکس می کند. توجه به این موضوع باعث شده تا با بهره گیری از لنز های مختلف بتوانند با وضوع بیشتری تصاویر را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارند.

هم اکنون، به همین علت خیلی از افراد در مؤسسات و مجموعه های مختلف از مزایای دستگاه مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی برای نمایش تصاویر به تعداد زیادی از مخاطبان در موقعیت های مختلف استفاده می کنند.

علت استقبال از خرید مینی ویدئو پروژکتور جیبی این است که ابعاد و وزن این دستگاه ها نسبت به نسخه های قدیمی کاهش پیدا کرده است. بنابراین افراد راحت تر از قبل قادر به حمل و جابجایی دستگاه پروژکتورهای نسل جدید خواهند بود. شرکت های تولید کنندۀ دستگاه ویدئو پروژکتور با توجه به این مسئله توانسته اند، حمل راحت پروژکتور را برای کاربر فراهم سازند.

ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور

از ویژگی های قابل توجه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار می توان به سیستم عامل اندروید، بهوبد وضوح تصویر، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، پشتیبانی از امواج وای فای، قابل اتصال به پورت های ورودی و خروجی قدیمی و جدید و ... اشاره نمود.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با علم به این موضوع توانسته با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته، انواع دستگاه مینی ویدئو پروژکتور را با یک سری مشخصات فنی متفاوت تولید نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده است.

هدف از  خرید ویدئو پروژکتور جیبی این است که افراد می توانند با بهره گیری از امکانات دستگاه برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای مخاطبان در سالن های اجتماعات، همایش و کنفرانس ها، مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها، مؤسسات و غیره استفاده می نمایند.

دستگاه مینی ویدئو پروژکتور همانند تلویزیون است و به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک، به سهولت می توان این دستگاه را در مکان های مختلف برای نمایش فیلم و سریال و فایل های تصویری فعالیت می کند. در ویژگی های پروژکتور می توان برای ایجاد سینمای خانگی استفاده نمود. بهره گیری از این فناوری باعث شده تا اساتید برای تدریس مطالب علمی از مزایای این دستگاه استفاده نمایند. چرا که تدریس تصویری درک بهتری از مطالب را برای افراد به دنبال خواهد داشت.

در صورت نیاز به خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید و پس از بررسی دقیق محصولات، دستگاه پروژکتور مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()