ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های پرکاربردی است که برای امور آموزشی به کار برده می شوند. از گذشته های دور تنها برخی از سازمان ها می توانستند با خرید ویدئو پروژکتور، فایل های تصویری مورد نظر خود را در ابعاد بزرگ تر از تلویزیون به مخاطبان نشان دهند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و گسترش آن به سراسر جهان، در ایران نیز برخی از شرکت ها توانستند به صورت تخصصی در زمینۀ ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور فعالیت کنند که در نتیجۀ آن قیمت  ویدئو پروژکتور  کاهش پیدا کرد و افراد بیشتری این فرصت را پیدا کردند که بتوانند از مزایای دستگاه پروژکتور استفاده نمایند.

در صورت نیاز به خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید. این مجموعه به عنوان یکی از اولین شرکت های سازندۀ نسل جدید و پیشرفتۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران می باشد.

فروش ویدئو پروژکتور و کاربرد آن

فروش ویدئو پروژکتور به دلیل قابلیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد، در سرتاسر جهان مورد استقبال قرار گرفته می شود. به همین دلیل شرکت های سازنده پروژکتور تلاش کرده اند که بتوانند از نظر ابعاد کوچک تر و با وزن سبک تولید کنند که امکان استفاده و حمل و نقل آنها راحت تر از قبل باشد.

مینی ویدئو پروژکتور به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور ساخته شده است که به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک مورد استقبال خیلی از افراد برای نمایش فیلم های آموزشی در محیط های آموزشی، سالن های کنفرانس و همایش، شرکت ها و غیره می باشد.

در حال حاضر فناوری ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفت کرده است و به تبعه آن موجب سهولت در به کارگیری از دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی شده است. از این رو شاهد فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی می باشیم که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. امروزه اکثر دستگاه های دیجیتالی چون گوشی های همراه هوشمند، تبلت و غیره دارای نرم افزار اندروید هستند که در نتیجۀ آن امکان دارای قابلیت وای فای هستند که امکان اتصال بدون کابل را به دستگاه ها می دهند.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار محدودیت مکانی برای قرار دادن دستگاه نخواهید داشت و امکان اتصال دستگاه بر روی زمین، سقف و همچنین دیوار برای شما فراهم می باشد. به این ترتیب می توانید از مزایای این دستگاه برای نمایش فایل های صوتی و تصویری استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با گرد هم آوری افراد متخصص و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته توانسته اند پیشرفته ترین دستگاه های ویدئو پروژکتور را تولید و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

خرید دستگاه ویدئو پروژکتور با قیمت ویژه

هنگام خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار توجه به قابلیت های پروژکتور بسیار حائز اهمیت است چون افراد به سهولت می توانند از مزایای آن در جهت ایجاد سینمای خانگی و همچنین بازی های گروهی استفاده نمایند. تنوع دستگاه های پروژجکشن بسیار است و این مسئله باعث رونق این کسب و کار در سطح کشور شده است و امکان خرید دستگاه ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان را برای مشتریان فراهم نموده است.

قیمت ویدئو پروژکتور به امکانات، طول عمر لامپ و همچنین میزان رزولوشن دستگاه بستگی دارد. به این ترتیب متناسب با میزان بودجۀ مالی و ابعاد اتاق اقدام به خرید پروژکتور نمائید.

پشتیبانی از تمام پورت های دستگاه دیجیتالی، قابلیت وای فای، قابلیت جابجایی آسان، امکان نمایش تصاویر سه بعدی، رزولوشن بالای تصویر و ... از جمله پارامترهایی است که تأثیر مستقیم بر روی قیمت ویدئو پروژکتور خواهد داشت.

برای سفارش اینترنتی انواع ویدئو پروژکتور اندروید پرتابل می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مدل های مختلف پروژکتور با قیمت ارزان مناسب ترین دستگاه را به همراه گارانتی خریداری نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()