مینی ویدئو پروژکتور مدل T36 یکی از جدیدترین دستگاه های پروژکتور هوشمند است که از نظر مشخصات فنی در سطح بالایی ساخته شده است و مجهز به جدیدترین امکانات پروژکتورهای اندرویدی می باشد. فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T36 به دلیل ویژگی های ساختاری که مرتبط به سایز، کیفیت نمایش تصاویر و مواردی از این قبیل می باشد، مورد استقبال خریداران قرار گرفته شده است. کاربرد عمدۀ پروژکتور برای نمایش فایل های صوتی و تصویری است که می تواند جنبۀ آموزشی، نمایشی و همچنین سرگرمی داشته باشد که در ادامۀ مقاله بیشتر به این موضوعات می پردازیم.

برای خرید آنلاین مینی ویدئو پروژکتور نیزار کالا T36 می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید. در وب سایت رسمی شرکت سازنده می توانید اطلاعات دقیقی در رابطه با امکانات و قابلیت های دستگاه بدست آورید و پس از مقایسه با سایر دستگاه های پروژکتور قابل حمل، مناسب ترین دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مشخصات کلی مینی ویدئو پروژکتور مدل T36

مشخصات کلی دستگاه مینی ویدئو پروزکتور اندرویدی مدل T36 شامل مشخصات نوع لامپ، لنز، کیفیت تصویر و پرده نمایشگر، نوع اتصالات و اقلام همراه دستگاه می شود.

پیش از خرید می توانید با مشاهدۀ اجمالی به این مشخصات، تصمیم نهایی خود را در رابطه با انتخاب این دستگاه در نظر بگیرید.

مینی ویدئو پروژکتور مدل T36 دارای ابعاد 310*220*130 با وزن حدود یک کیلوگرم می باشد. امکان نصب این دستگاه بر روی سقف و همچنین بر روی زمین فراهم می باشد. لنز این پروژکتور از نوع LCD با زوم NA می باشد. از ویژگی های لامپ ویدئو پروژکتور T36 می توان به لامپ LED با طول عمر مفید 30 هزار ساعت در حالت عادی و اکو اشاره کرد.

 مشخصات فنی تصویر و نمایشگر مینی ویدئو پروژکتور مدل T36 می توان به وضوح تصویر 1280*720 با قابلیت HD اشاره نمود. کنتراست این دستگاه برابر با یک به 2500 انسل لومنس است که نسبت تصویر خروجی 4:3 / 9:16 می باشد. این دستگاه با امکاناتی که دارد، دارای قابلیت پخش مستقیم اسناد صوتی و تصویری می باشد.

سایز پرده نمایشگر این مدل پروژکتور 40 الی 150 اینچ است که قابلیت نمایش تصاویر تا فاصله 1 الی 4.5 متر تا دستگاه را دارد. از ویژگی های تصویری نمایشگر می توان به 1920*1080پیکسل و قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر 15 درجه را به صورت دستی دارد.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور مدل T36 توجه به پورت اتصالات دستگاه لازم و ضروری است. این دستگاه شامل پورت ورودی و خروجیS-Video , ، VGA، Audio، USB، WiFi، HDMI و غیره می باشد. در این صورت کاربر این امکان را دارد که بتواند دستگاه ویدئو پروژکتور T36 را به هر دستگاه دیجیتالی قدیمی و جدید متصل نماید. البته امروزه افراد راحت تر از قبل می توانند دستگاه پروژکتور را به دستگاه های دیجیتالی متصل کنند که مرتبط به قابلیت وای فای می باشد که امکان اتصال بدون کابل را برای دستگاه فراهم می کند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، سازندۀ انواع دستگاه ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف می باشد. این مجموعه به دلیل سهولت آسان متقاضیان به دستگاه پروژکتور، اقدام به ساخت و عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور در مدل های متفاوتی چون مینی ویدئو پروژکتور مدل T36 و ... می نمایند.

قیمت  خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار مدل T36 به دلیل قابلیت هایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد و افرادی که تمایل به خرید نسل جدید دستگاه پروژکتور دارند، می توانند با امکانات پیشرفته و قیمت ارزان، این دستگاه را خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان سازندۀ ویدئو پروژکتور مدل T36، توانسته با شرایط فروش پیشنهادی و شگفت انگیز با قیمت مناسب این کالا را به فروش برساند.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()