لیبل یکی از برچسب های ظریفی می باشد که شما می توانید آن را روی کالاهای مختلفی بچسبانید. اطلاعات خاصی روی آن وارد می گردد که این اطلاعات به افراد کمک می کند آگاهی بیشتری در مورد آن محصول و کالا داشته باشند. شما در سایز ها و طرح های مختلفی می توانید این برچسب را خریداری کرده و روی محصولات و کالاهای خود بزنید. این نوع از برچسب ها با اینکه بسیار ساده می باشند ولی باید بدانید که کاربرد زیادی دارند.

شما برای خرید هر وسیله یا باید به نکاتی که در مورد آن وجود دارد دقت داشته باشید. به همین دلیل برای خرید لیبل هم باید به نکاتی که در مورد آن اهمیت زیادی دارد دقت داشته باشید. در واقع باید بدانید که آگاهی شما اگر در مورد محصول و کالا بیشتر باشد به راحتی می توانید یکی از انواع آنها را که با نیازهایتان مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید. برخی از مهمترین ویژگی های یکه این نوع از برچسب ها دارند را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد افزایش پیدا کند.

شما برای خرید هر وسیله ای باید به خوبی برخی از ویژگی های آن را بررسی کنید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید. برای خرید لیبل هم باید به برخی از نکات دقت داشته باشید که این نکات عبارت می باشد از :

  1. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که اندازه لیبل را با کاربردی که برای شما مناسب است به خوبی بررسی کنید و مطابقت دهید. اینکه برچسب مورد نظر شما کوچک و یا بزرگ باشد می تواند زیبایی و ظاهر محصول شما را تعیین کند که مشتری بیشتری داشته باشد.
  2. سعی کنید برچسب مورد نظر خود را به گونه ای انتخاب کنید که از چهار طرف آن حاشیه خالی داشته باشد. در این صورت می توانید هنگام برش حاشیه آن را بدون تغییر بگذارید. شما اگر به این مورد مهم دقت داشته باشید می توانید زیبایی محصول خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.
  3. توجه کردن به فونت لیبل هم اهمیت بسیار زیادی دارد در واقع باید دقت داشته باشید که فونت آن نه زیاد بزرگ باشد نه اینکه فونت آن را زیاد کوچک انتخاب کنید.
  4. به سهولت باز کردن و یا برداشتن آن دقت بسیار زیادی داشته باشید، این ویژگی اهمیت زیادی دارد و شما باید به خوبی آن را زمان خرید در نظر داشته باشید.
  5. نوع برچسب از دیگر مواردی می باشد که شما زمان خرید باید به خوبی به آن دقت داشته باشید. برخی از آنها در شرایط متنوع رنگ و کارایی خود را از دست می دهند، به همین دلیل این نکته را زمان خرید در نظر داشته باشید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید. شما در ابتدا باید به خوبی نیازهای خود را زمان خرید برچسب متال و انواع لیبل در نظر بگیرید و سپس یکی از انواع آنها را خریداری کنید. اینکه شما بتوانید مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید اهمیت زیادی دارد و باید به آن دقت نمایید.

6. شما اگر حجم زیادی از این برچسب ها را می خواهید خریداری کنید بهتر است از افراد یکه به صورت عمده آنها را تولید کرده و به مشتری ارائه می دهند خریداری نمایید. برخی از آنها قیمت بالایی را به مشتری ارائه می دهند که بهتر است از آنها خرید خود را انجام ندهید. شما می توانید نوع برچسب خود را انتخاب کنید و از فروشندگان درخواست نمایید که یکی از آنها را با تعداد درخواستی تان تولید کرده و تحویل تان دهند. تنها باید به کیفیت آن هم دقت داشته باشید.  

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()