بسیاری از افرادی که صاحب کسب و کار هستند باید یکی از انواع فیش پرینتر را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. بدون شک بسیاری از افرادی که قصد خرید این کالا را دارند با کارایی آن آشنایی زیادی نخواهند داشت و همین مسئله سردرگمی آنها را زمان خرید کالا افزایش می دهد.  فیش پرینتر   یکی از انواع دستگاه های دیجیتالی می باشد که از چاپگرهای معمولی کوچکتر است و برای ارائه رسید و فیش از آن استفاده بسیار زیادی می شود.

مکانیزم دستگاه فیش پرینتر به صورت سوزنی، حرارتی و جوهرافشان می باشد که شما هر یک را که بیشتر به آن نیاز داشته باشید می توانید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. کاغذ مورد استفاده در این دستگاه به صورت رولی می باشد که بعد از عملیات چاپ آن را به صورت دستی و یا خودکار برش می دهند. شما باید برای خرید این دستگاه از تراز ایران به خوبی با مکانیزم چاپ آن آشنایی داشته باشید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید.

مکانیزم کارکرد چاپ در دستگاه فیش پرینتر برای خرید :

مکانیزم چاپ فیش پرینتر به چندین صورت طراحی می شود که یکی از آنها سوزنی، حراراتی و یا جوهر افشان است. سیستم چاپ جوهر افشان دشواری های زیادی را به همراه دارد و رد کشور ایران هم بسیار کمیاب می باشد. در واقع باید بدانید سرعت کارکرد آن نسبت به نمونه های دیگر بسیار پایین تر است، به همین دلیل در بین انواع این دستگاه این نمونه را زیاد خریداری نمی کنند.

شما می توانید در بین انواع نمونه های آن یکی را که سوزنی و یا حراراتی است خریداری کنید. باید بدانید که این دو نمونه طرفداران بیشتری دارد و کار کردن با آنها نسبت به نمونه جوهر افشان بسیار آسان تر است. از عمده محصولات بازار ایران این دو نمونه می باشد که شما می توانید خریداری کنید. این دونمونه را بر اساس کارکردی که دارند معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد آنها داشته باشید.

  1. نوع حرارتی :

سرعت چاپ در فیش پرینتر حرارتی نسبت به نمونه های دیگر بسیار بالاتر می باشد. همچنین باید بدانید یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آن ای است که برای چاپ به جوهر و یا کارتریج نیاز ندارد. تنها چیزی که برای مکانیزم کارکرد این دستگاه نیاز است و باید آنها را تهیه کنید، تهیه و فراهم کردن رول های حرارتی مناسبی می باشد که با عرض دستگاه مطابقت دارد. از نقاط ضعف آن این است که نوشته های روی کاغذ به وسیله این مکانیزم بعد از دو ماه به طور کلی از بین می رود. همچنین از دیگر ویژگی های آن این است که تنها چاپ تک رنگ را انجام می دهد و به آن به عنوان نقاط ضعف نگاه می کنند. فروش لیبل از طریق سایت تراز ایران انجام می گیرد.

  1. نوع سوزنی :

سرعت چاپ در این نمونه از فیش پرینتر نسبت به نوع حرارتی تا حدودی پایین تر است. یکی از مهمترین ویژگی های آن زمان استفاده این است که سر و صدای زیادی دارد و به همین دلیل شاید بسیاری از افراد آن را خریداری نکنند. کیفیت چاپ روی فیش های آن تا حدودی پایین تر می باشد که شما باید به خوبی با این ویژگی آن آشنایی داشته باشید. ولی باید بدانید که ماندگاری آن نسبت به نوع حرارتی بیشتر است. بنابراین اگر ماندگاری حروف و نوشته ها برای شما اهمیت دارد بهتر است این مدل از فیش پرینتر را خریداری کنید. ریبون یکی از مهمترین نیازهای این دستگاه می باشد که شما باید آن را برای دستگاه مهیا کنید. رول های این دستگاه از جنس کاغذ معمولی می باشد که شما باید برای دستگاه خریداری کنید. از این نمونه دستگاه ها در بسیاری از مکان ها استفاده می شود.

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()