یکی از پرمصرف ترین نمونه های لیبل که در صنعت استفاده زیادی از آن می شود برچسب کاغذی است. این نمونه از برچسب ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارد. شما زمان خردی هر یک از آنها بهتر است به خوبی اطلاعاتتان را افزایش دهید تا بهترین نمونه های آن را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. برخی از آنها که کیفیت بهتری دارند در صنایع پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند و از ویژگی های بیشتر برخوردار هستند.

جنس هر یک از انواع برچسب کاغذی  با دیگری متفاوت است و شما باید به خوبی با جنس و ویژگی های آن آشنایی داشته باشید تا بهترین نمونه آنها را خریداری کنید. از جمله مهمترین مزیت هایی که این دستگاه دارد و شما زمان خریداری آنها باید به آن دقت داشته باشید قیمت ارزان آن می باشد. تنوع رنگ بندی آنها بسیار زیاد است و کاربرد آنها هم آسان می باشد. به همین دلیل تولید آن روز به روز بیشتر می شود و افراد زیادی آنها را خریداری می کنند.

خرید انواع برچسب کاغذی و ویژگی های آنها :

شما برای خرید هر یک از انواع برچسب کاغذی از تراز ایران باید به خوبی اطلاعاتتان را در مورد هر یک از آنها افزایش دهید تا بهترین نمونه های آن را بتوانید خریداری کنید. برخی از مهمترین و بهترین ویژگی ها و انواع این برچسب ها عبارت می باشد از :

  1. مدل حرارتی :

یکی از انواع برچسب کاغذی که بیشتر در فروشگاه ها، آزمایشگاه ها و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد نمونه حرارتی نیز می باشد. این نمونه از برچسب ها برای چاپ کردن به ریبون نیازی ندارند و تنها با استفاده از حرارت می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. انواع آنها معمولی می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های آنها این است که  در برابر آب مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. شما در مدت زمان کوتاه می توانید از آنها استفاده کنید. بنابراین با توجه به این ویژگی ها می توانید یکی از نمونه های آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

  1. نمونه های متال :

از دیگر انواع برچسب کاغذی نمونه های متال نیز می باشد که آنها را از آلیاژ آلومینیوم تولید کرده اند. قابلیت چاپ پذیری آنها بسیار بالا می باشد و در واقع منحصر به فرد بودن آنها یکی از ویژگی های اصلی شان به شمار می رود. در برابر انواع حلال ها و شوینده های قوی این نمونه از برچسب ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. یکی از ویژگی های کم نظیر این برچسب مقاومت شان در برای دمای منهای 40 درجه و مثبت 220 درجه می باشد. از این برچسب ها به طور معمول برای شناسایی محصول و ردیابی کردن صنایع متفاوتی در خودروسازی، پتروشیمی، لوازم خانگی و ... استفاده می شود.

  1. نمونه های پشت متال :

یکی دیگر از نمونه های برچسب کاغذی که طرفداران زیادی دارد نمونه های پشت متال می باشد. شما باید بدانید که چسبندگی آنها بسیار بالا می باشد و مقاومت زیادی در برابر حرارت بالای 200 درجه سانتیگراد دارند. برچسب هایی که در این نمونه تولید می شوند در انواع مات و براق هستند که برای برخی از موارد و سطوح روغنی از آنها استفاده بسیار زیادی می شود.  فروش لیبل توسط فروشگاه تراز ایران انجام می گیرد. 

  1. نمونه  های پی وی سی :

این نمونه از برچسب ها حالت پلاستیکی دارند و آنها را در انواع مات و براق تولید می کنند. ماندگاری و مقاومت آنها نسبت به بسیاری از مدل های دیگر بالا می باشد و به همین دلیل افراد زیادی آنها را خریداری می کنند. در برابر عوامل محیطی این برچسب ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()