یکی از انواع دستگاه های چاپ که عملکردی شبیه به چاپگرهای معمولی دارند لیبل پرینتر می باشد.  هر یک از انواع دستگاه ها با یکدیگر متفاوت می باشد و شما باید زمان خرید با هر یک از آنها و ویژگی هایی که دارند آشنایی لازم را داشته باشید. برخی از آنها که کیفیت بهتری دارند و از بین برندهای معتبر جهانی می باشند بهترین گزینه برای خرید هستند و شما بهتر است آنها را خریداری کنید. متریال ها و مواد اولیه ای که برای ساخت برندهای معتبر به کار رفته است از کیفیت بیشتری برخوردار می باشد.

شما برای خرید  لیبل پرینتر باید با انواع آنها آشنایی لازم را به دست آورید تا یکی از آنها را بر اساس نیاز خود خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در واقع باید بدانید تکنولوژی هایی که برای ساخت انواع این دستگاه ها به کار رفته است متنوع می باشد و شما باید به خوبی با انواع این تکنولوژی ها آشنایی داشته باشید. برخی از مهمترین تکنولوژی های به کار رفته برای این دستگاه را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

خرید لیبل پرینتر و تکنولوژی های به کار رفته شده در آنها :

لیبل پرینتر ها از دو نوع تکنولوژی بهره مند شده اند که هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارد. این دو نوع همراه با ویژگی هایی که دارند عبارت می باشد از :

  1. پرینتر حرارتی :

یکی از انواع لیبل پرینتر که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید پرینترهای حرارتی می باشد. کاربری و استفاده از آن نسبت به دیگر نمونه ها تا حدودی کمتر است و به همین دلیل شما می توانید تا حد متوسطی از آن استفاده کنید. در این نوع از دستگاه ها شما تنها می توانید از لیبل هایی که حرارتی هستند استفاده کنید. این نوع از لیبل ها نسبت به لیبل هایی که ساده تر هستند قیمت بیشتری دارند و شما باید به خوبی در این مورد اطلاعات کافی داشته باشید. متن چاپ شده روی آنها ماندگاری زیادی ندارد و به همین دلیل شما برای برخی از مکان ها بهتر است از آن استفاده نکنید. در واقع شما برای آزمایشگاه ها نمی توانید از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید.

  1. پرینتر ریبونی :

این نوع از لیبل پرینتر ها یکی از ویژگی های اصلی که دارند این است که بدون محدودیت می توانید انواع لیبل ها را درون آن چاپ کنید. هر نوع از لیبل ها را می توانید در این نوع از دستگاه ها قرار دهید که شما به همین دلیل می توانید هر یک از انواع لیبل ها را با هر قیمتی برای این دستگاه خریداری کنید. آن دسته از لیبل زن هایی که حرارت مستقیم دارند متن را به وسیله ریبون روی لیبل چاپ می کنند. نوع هر یک از انواع ریبون ها را می توانید برای اساس جنس لیبل انتخاب کنید و خریداری نمایید. این نوع از دستگاه ها سبک و قابل حمل می باشند به همین دلیل بسیاری از افراد در هر مکانی می توانند از آن استفاده کنند. خرید لیبل پرینتر صنعتی را از فروشگاه تراز ایران انجام دهید.

خرید لیبل پرینتر به صورت اینترنتی :

شما می توانید هر یک از انواع این دستگاه ها را به صورت اینترنتی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. تنها باید زمان خرید اینترنتی به معتبر بودن سایت دقت داشته باشید تا بهترین نمونه های آن را با کیفیت بالا خریداری کنید. برخی از انواع دستگاه هایی که کیفیت ندارند برای خرید مناسب نمی باشند کارایی کمتری دارند و شما هرگز نباید آنها را خریداری کنید. برای خرید هر یک از آنها می توانید با کارشناسان فروش مشورت کنید تا بهترین نمونه را برای خرید به شما معرفی نمایند.

 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()