روش خرید باسکول :

در این مقاله می خواهیم در رابطه با خرید باسکول توضیح دهیم. سال های بسیار زیادی است که شرکت ‌های تولید کننده ترازو و باسکول ها به تولید این دستگاه ها می ‌پردازند. برخی از این دستگاه ها در داخل ایران تولید می ‌شود که دارای کیفیت مطلوبی بوده و خریداران زیادی را به خود اختصاص می ‌دهند. به دلیل  صنعتی بودن باسکول ها مشاغل مختلفی به خرید باسکول می پردازند. باسکول ها و همچنین ترازو هایی که در منازل از آن ها استفاده می شود و یا ترازو های صنعتی دارای یک ویژگی مشترک هستند و آن نیز اندازه گیری وزن مواد مختلف است. هر دستگاهی بنابر محیطی که در آن قرار می گیرد می تواند به اندازه گیری مواد مختلفی بپردازد و شرکت های تولید کننده باسکول نیز نسبت به موادی که در محیط های گوناگون وجود دارد ترازو ها و باسکول های مختلفی ساخته اند. بنابراین مشاغل مختلف با در نظر گرفتن عوامل مختلفی به خرید باسکول و ترازو های مختلف خواهند پرداخت. مثلاً برای خرید باسکول و ترازو ها باید به نوع ماده ای که قرار است اندازه گیری شود توجه کرد که این محصول از چه جنسی تشکیل شده است. همچنین در بعضی از مشاغل دقت اندازه گیری وزن محصولات بسیار مهم بوده و باید طبق آن ها به خرید ترازو و باسکولی پرداخت که دارای دقت اندازه‌ گیری بسیار بالایی باشد. دقت اندازه گیری باسکول و ترازو ها بر اساس تعداد لودسل و کیفیت این قطعات می باشند. برخی از باسکول ها دارای یک عدد لودسل در مرکز می باشند و برخی دیگر نیز به جای یک عدد در اطراف سینی و یا کفی خود دارای تعداد بیشتری از لودسل و یا حسگر سنجش وزن خواهد بود. بر همین اساس قیمت این باسکول ها افزایش یافته و در صورت لزوم خریداران می ‌توانند به خرید این دستگاه ها بپردازند. البته قیمت باسکول ها محدود به کیفیت قطعات و کاربرد این دستگاه نبوده و در مراکز مختلفی ممکن است قیمت این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت باشد که در ادامه به نحوه و روش خرید باسکول در مراکز مختلف خواهیم پرداخت.

خرید باسکول از مراکز مختلف:

همان طور که گفته شد برای خرید انواع باسکول می توان به مراکز متعددی رجوع کرد ولی باید دانست که مراکز مختلفی که به فروش این دستگاه ها می پردازند دارای قیمت های گوناگونی برای هر محصول خود می باشند. خصوصاً در بین مراکز مختلفی که به صورت حضوری به فروش این دستگاه می پردازند تفاوت های زیادی به چشم می ‌خورد. زیرا ممکن است در این بین دلالانی وجود داشته باشد که با بالا بردن قیمت تولیدی دستگاه ها آن ها را به مراکز کوچک و بزرگ در سطح کشور به فروش برساند و به همین دلیل این مراکز نیز مجبور باشند محصولات خود را به قیمت بالاتری نسبت به قیمت دیگر مراکز به فروش برسانند.

از روش ‌های حضوری خرید باسکول مانند خرید باسکول دامکش و ترازو ها می‌توان مزیت های زیادی را در نظر گرفت. یکی از مزایای آن ها این است که می ‌توان محصول مورد نظر را دید و آن ها را تست کرد. به همین علت افراد زیادی هستند که به صورت حضوری به خرید محصولات مختلفی مانند باسکول و ترازو ها و محصولات صنعتی دیگر می پردازند. ولی روش دیگری به نام روش غیر حضوری وجود دارد که افراد بدون مراجعه کردن به هیچ مرکزی و با ارتباط برقرار کردن با فروشنده به خرید محصول مورد نیاز خود می پردازند. البته قبل از خرید این گونه محصول ها می توان با مشاورین که در این مراکز غیر حضوری معرفی می ‌شوند مشورت کرده و در مورد محصولات مختلف اطلاعات زیادی حاصل کرد و سپس به خرید آن ها پرداخت. در هر دو روش شناخت محصول عامل بسیار مهمی بوده ضمن این که باید نسبت به مراکز خرید مربوطه اطمینان حاصل نمود. زیرا افرادی سود جو وجود دارند که ممکن است با فروش اجناس نا مرغوب به افراد باعث ضرر و زیان رسیدن به آن ‌ها شوند.

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()