مزیت های صندوق فروشگاهی:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با صندوق فروشگاهی در تراز ایران توضیح دهیم. دستگاه های بسیار زیادی در مراکز صنعتی و مرکز فروشگاهی وجود دارند که بدون وجود این دستگاه ها فعالیت های ممکن بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد. از این دستگاه ها می توان به صندوق فروشگاهی اشاره نمود. دستگاه های دیگری که در این مراکز ممکن است وجود داشته باشد باسکول، ترازوی دیجیتالی، پرینتر، بارکد خوان، کامپیوتر، اسکنر و موارد دیگری می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و می ‌توانند به فعالیت خاصی در یک محیط کاری بپردازند. صندوق فروشگاهی یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی است که در این مراکز صنعتی و فروشگاهی یافت می شود. این دستگاه دارای قابلیت ها و مزیت های بسیار زیادی است که باعث شده استفاده از آن ها به خصوص در فروشگاه ها به وفور دیده شود. صندوق های فروشگاهی مانند یک حسابدار کوچک الکترونیکی عمل می کنند، در واقع می‌توان آن ها را مشابه ماشین حساب دانست با تفاوت این که دستگاه خود قادر است همه محاسبات را انجام دهد. صندوق فروشگاهی نسبت به ماشین حساب بزرگ تر بوده و از کامپیوتر کوچک تر هستند. این دستگاه ها دارای یک عدد مانیتور بوده و در قسمت زیرین این مانیتور کشوی پول قرار گرفته است که محل قرارگیری پول نقد در مراکز فروش محصولات مختلف می باشد. با توجه به نوع دستگاه، مانیتور می تواند لمسی و یا غیر لمسی باشد. مانیتور هایی که غیر لمسی هستند برای ثبت اطلاعات می‌ توان از کیبورد استفاده نمود. صندوق فروشگاهی همان طور که گفته شد دارای مزیت های بسیار زیادی است. یکی از این مزیت ها این است که این دستگاه قابلیت اتصال به دستگاه های گفته شده در متن های بالا را دارد. البته هر کدام از این دستگاه ها نیز باید از نوعی خریداری شوند که قابلیت اتصال به صندوق های فروشگاهی را داشته باشند. با اتصال این دستگاه ها به یک صندوق فروشگاهی در یک مرکز صنعتی و یا فروشگاه، شبکه ای مرتبط از این دستگاه ها ایجاد خواهد شد.

دیگر مزایای صندوق فروشگاهی:

همان طور که گفته شد دستگاه های گفته شده قابلیت اتصال به صندوق های فروشگاهی را دارند. اگر این دستگاه ها به صندوق های فروشگاهی متصل شوند، همه اطلاعاتی که در یک فروشگاه وجود دارد در بین دستگاه‌ های مختلف رد و بدل خواهد شد و نیاز به وارد کردن اطلاعات جدیدی در این دستگاه ها نیست.  همین عامل می ‌تواند باعث بالا رفتن سرعت کاری کارکنان شود. علاوه بر این صندوق های فروشگاهی به دلیل این که کار حسابداری یک فروشگاه را با نرم افزار حسابداری موجود در خود انجام می دهند، نیازی نیست مانند گذشته به حساب و کتاب کردن پرداخت. زیرا  این دستگاه قادر است حساب‌ های کلی  فروش و خرید محصولات، میزان سود حاصله و موارد دیگر را برآورد کند و همین مزیت در این دستگاه ها باعث می شود میزان مدیریت موجود در این مراکز بسیار بالا برود. فروش صندوق فروشگاهی پوزبانک از طریق سایت فروشگاه تراز ایران انجام می گیرد.

با داشتن چنین دستگاهی در فروشگاه و مرکز فروش محصولات مختلف نیازی نیست میزان خرید هایی که یک فرد انجام داده است را روی کاغذ بنویسید و آن ها را حساب کنید. زیرا این دستگاه همه محصولات خریداری شده توسط آن فرد را با یکدیگر جمع کرده و مبلغ کلی خرید را برآورد خواهد کرد. البته در فروشگاه هایی که سرعت کاری و فعالیت بسیار مهم است، به دستگاه دیگری مانند بارکد خوان نیاز است تا این دستگاه بارکد خوان بتواند نوع محصول و قیمت آن را توسط بارکدی که روی محصولات قرار دارد، مشخص کند و به این صورت اطلاعات از دستگاه بارکد خوان به دستگاه صندوق فروشگاهی منتقل خواهد شد و این دستگاه نیز می ‌تواند میزان موجودی، میزان اجناس فروخته شده، قیمت و سایر اطلاعات را به کاربر بدهد. همان طور که گفته شد در فروشگاه ها و مراکزی که میزان فروش آن ها بسیار بالا است، این دستگاه کاربرد زیادی دارد و در این مراکز فروش فروشنده باید بتواند با سرعت بالایی مشتری ها را راه بیندازد.

 

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()