پول شمار چیست؟

در این مقاله می‌ خواهیم به توضیح دستگاه پول شمار بپردازیم. این وسیله یکی از بهترین دستگاه هایی می باشد که با تولید آن توانستند کمک زیادی به اداره ها، بانک ها، فروشگاه ها، سازمان ها نهاد ها و غیره نمایند. از مهم ترین اداره هایی که با این دستگاه سر و کار دارند بانک ها می باشند. شما می توانید بسته اسکناس را درون این دستگاه قرار داده و در کوتاه ترین زمان تعداد آن را به دست آورید. جالب است بدانید که این دستگاه حتی می تواند اصل بودن و جعلی بودن اسکناس ها را تشخیص دهد. به طور کلی در بازار دو نوع دستگاه پول شمار داریم که به صورت مکانیکی و ماشینی هستند. تمام قطعات موجود در این دستگاه الکترونیکی بوده و سرعت بسیار زیادی دارد. در سال ۱۹۸۰ میلادی بود که اولین بار کشور بریتانیا این وسیله را ابداع نمود پیشرفت آن به گونه ‌ای بود که این روزها شما می توانید در کوچک ترین شهرستان ها نیز یکی از این دستگاه را در بانک ها یا فروشگاه ها مشاهده کنید. امروزه دستگاه پول شمار کاربردی جهانی دارد و این جهانی بودن است که به آن ارزش می بخشد لذا شما می توانید با خرید این دستگاه کار های خود را بسیار راحت و سریع گردانید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این دستگاه دارد تشخیص پول جعلی از پول تقلبی می باشد. با توجه به مدل های مختلفی که دارد این دستگاه می تواند آپشن های ویژه‌ای داشته باشد. هر چقدر قیمت این دستگاه افزایش پیدا کند این دستگاه با سرعت بیش تری پول ها را می شمارد. از طرف دیگر این روز ها می توانیم مدلی را در بازار ببینیم که حتی سکه ها را شمارش می کند. تشخیص اصل بودن و اصل بودن پول ها بدون هیچ خطایی یکی از مهم ترین آپشن هایی است که یک دستگاه پول شمار بسیار گران دارد.

مزیت دستگاه پول شمار:

 مهم ترین مسئله که در رابطه با دستگاه های پول شما وجود دارد تعمیر و نگهداری آن است. باید بدانید که اگر شما صاحب این وسیله هستید به طور منظم و در بازه زمانی خاصی باید این وسیله را چک کنید و حتماً از سلامت بودن سنسور های آن مطلع شوید. در صورتی که سنسورهای این وسیله دچار مشکل شوند شما میتوانید دچار خسارات مالی زیادی شده چرا که ممکن است در شمارش خطا به وجود آید یا این که دیگر دستگاه نتواند به خوبی اصل بودن و جعل بودن پول را تشخیص دهد. این روز ها کشور ایران نیز توانسته که این دستگاه را تولید کند و در مدل های مختلف به بازار عرضه گرداند. باید بدانید که به خاطر نوسانات و قیمت بالای دلار قیمت دستگاه پول شمار ایرانی بسیار ارزان قیمت تر از مدل خارجی آن می شود و جالب است بدانید که از نظر کیفیت این دو تولیدات دارای رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند و نمی ‌توان گفت که تولید ایرانی نسبت به تولیدات خارجی ضعیف تر است. برای اطلاع از فروش پول شمار رومیزی به تراز ایران مراجعه نمایید. 

در زمانی که مدل خارجی خراب شود به ندرت می توان قطعات و وسایل آن را در بازار ایران پیدا نموده و در صورت پیدا کردن نیز باید هزینه بسیار زیادی را بپردازید. این در حالی است که مدل ‌های ایرانی در صورتی که خراب شوند به راحتی قطعات مورد نیاز آن ها در دسترس بوده و می توان آن ها را در بازار پیدا نمود. لذا تعمیر آن ها در سریع ترین زمان صورت می گیرد. این روز ها با وجود بیماری مرگبار کرونا دست زدن به پول توصیه نمی شود لذا استفاده از این دستگاه دارای اهمیت بالاتری است. اسکناس ها به خاطر دست به دست شدن زیاد توسط افراد ممکن است آلوده به انواع و اقسام ویروس‌ها و باکتری‌ها شوند

 فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()