در بین انواع دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور یکی از بهترین مدل های آنها که کیفیت بسیار عالی دارد مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل  t7 می باشد. شما برای خرید این دستگاه باید به خوبی در مورد ویژگی های آن اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نمونه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار را خریداری کنید. شما می توانید آن را به تمامی گوشی های موبایل خود وصل کنید. شما می توانید این دستگاه را از نیزار کالا با بهترین قیمت خریداری کنید و استفاده نمایید.

نیزار کالا فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید دستگاه را به صورت اینترنتی از نیزار کالا خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. برخی از مهمترین ویژگی هایی که  این مدل مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار دارد را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید.

ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل  t7 :

شما برای خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل t7 بهتر است به خوبی در مورد ویژگی های آن اطلاعات لازم را داشته باشید. در این صورت می توانید با خیال راحت دستگاه را خریداری کنید و در هر مکانی که می خواهید از آن استفاده نمایید. برخی از این ویژگی ها که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی با آن آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. روشنایی این پروژکتور تا 1900 لومن می باشد و شدت روشنایی آن بسیار زیاد است. بنابراین اگر شما شدت روشنایی برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد می توانید این وسیله را خریداری کنید .
  2. وای فای دار بودن این پروژکتور یکی از دیگر ویژگی های آن می باشد که شما می توانید به راحتی با استفاده از آن به شبکه وصل شوید. وصل شدن به اینترنت یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آن می باشد. اگر شما به خوبی با نحوه کارکرد مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل t7 آشنایی ندارید، می توانید با کارشناسان فروش نیزار کالا مشورت کنید. آنها به خوبی می تواند شما را برای استفاده از مینی ویدئو پروژکتور راهنمایی کنند.
  3. ون کم این دستگاه از دیگر ویژگی های آن می باشد که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و آن را جابجا نمایید. دستگاه دارای دو زوم می باشد که یکی از آنها برای تنظیم فاصله تا دیوار و یا پرده می باشد.
  4. قیمت خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار  و مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل t7 بسیار مناسب می باشد و البته که شما می توانید از نیزار کالا آ را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. نیزار کالا قیمت این دستگاه را بر اساس استانداردهای قیمت اعلام شده کمپانی اعلام می نماید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()