یکی از انواع  وسیله های پیشرفته ای که شما می توانید برای تماشای فیلم ها و تصاویر در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار دهید ویدئو پروژکتور می باشد. این وسیله دیجیتالی در اندازه های متنوع تولید و طراحی می شود که شما می توانید یکی از آنها را خریداری نمایید. نیزا کالا انواع  ویدئو پروژکتور  را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. برای خریداری این دستگاه ها باید به خوبی نیازهای خود را بررسی کنید و قیمت آنها را هم به خوبی مورد بررسی قرار دهید. سپس می توانید یکی از انواع آنها را که بیشتر نیاز دارید را برای تماشای فیلم و تصویر خریداری کنید. برخی از تکنولوژی هایی که درون این وسیله دیجیتال به کار برده شده است عبارت می باشد از :

  1. تکنولوژی ال سی دی :

یکی از مقرون به صرفه ترین تکنولوژی هایی که درون ویدئو پروژکتور به کار رفته است این تکنولوژی می باشد. شما می توانید آن دسته از دستگاه هایی را که تکنولوژی ال سی دی دارند را از فروشگاه اینترنتی نیزا کالا خریداری کنید. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که این تکنولوژی به دلیل قیمت پایینی که دارد شاید کیفیت خوبی روی آن به کار نبرده باشند. ولی شما باید بدانید که این باور اشتباه است و بهترین تکنولوژی را روی آن به کار برده اند تا کیفیت خوبی از خود نشان دهد. فناوری ال سی دی که روی این نمونه از پروژکتورها نصب شده است روز به روز در حال پیشرفت می باشد. شما باید به خوبی بدانید که نسبت به قیمت بسیار مناسب این تکنولوژی ، کیفیت بیشتری را از آن برای تماشای فیلم ها و تصاویر مورد نظران دریافت می کنید.

  1. تکنولوژی دی ال پی :

تراشه ها و آینه های بسیار کوچکی رون ویدئو پروژکتور های طراحی شده با تکنولوژی دی ال پی قرار گرفته است. شما به دلیل همین ویژگی می توانید طرف وسیعی از رنگ ها و کیفیت تصاویر را مشاهده کنید. تفکیک رنگ ها با استفاده از این تکنولوژی به بهترین نحو ممکن انجام می شود. رزولوشن بسیار عالی و کیفیت بالایی که این ویدئو پروژکتور دارد رضایت بسیاری از کاربران را به دست آورده است. شما می توانید انواع پروژکتور هایی را که با استفاده از این تکنولوژی  طراحی شده اند را از فروشگاه نیزا کالا خریداری کنید و روی هر یک از بخش های مورد نظر خود نصب نمایید. کیفیت شگفت انگیزی که شما از این تکنولوژی دریافت می کنید بسیار عالی می باشد و قیمت فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل آن هم مناسب است. البته که باید بدانید قیمت هر یک از انواع دستگاه ها را نیزا کالا بر اساس استانداردهایی که شرکت تولیدی اعلام می کند از مشتریان خود دریافت خواهد نمود. برندهای این دستگاه بسیار زیاد است که هر یک از آنها ویژگی ها و مشخصات متنوعی دارند.

  1. تکنولوژی ال سی او اس :

یکی از دیگر تکنولوژی هایی که روی ویدئو پروژکتور به کار می رود تکنولوژی ال سی او اس می باشد. شما باید به خوبی بدانید که از نظر اصولی این نمونه از پروژکتورها دارای سطح آیینه ای شکل می باشد و لایه ای کریستالی را به وجود می آید. نسبت کنتراست در این نمونه از تکنولوژی ها بسیار عالی و چشمگیرتر از دیگر نمونه ها است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که  این تکنولوژی به کار رفته شده روی انواع ویدئو پروژکتور دارد این است که هزینه خرید آن بالاتر از دیگر نمونه ها می باشد. قیمت خرید این تکنولوژی بالا است ولی شما باید بدانید که می توانید آن را با بهترین قیمت از نیزا کالا خریداری کنید و در هر یک از محیط هایی که می خواهید از آن استفاده نمایید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()