برخی از مهمترین این وسیله ها که شما برای نصب و استفاده باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. سیستم صوتی :

شما باید به خوبی بدانید که هر یک از انواع  ویدئو پروژکتور  ها مانند تلویزیون نمی باشند. بنابراین شما هم باید گیرنده خریداری کنید و هم اینکه نیاز به اسپیکر دارید. البته که شما باید به خوبی بدانید اگر این سیستم را در اختیار دارید دیگر نیاز نیست آن را خریداری کنید. بسیاری از افراد که اقدام به خریداری پروژکتورها می نمایند ممکن است این سیستم را در اختیار نداشته باشند. ولی می توانند با بهترین قیمت از نیزا کالا آن را خریداری کنند. در واقع برخی از افراد به دلیل هزینه بالای خرید اقدام به تهیه پروژکتورها نمی نمایند. ولی در صورتی که شما از فروشگاه های معتبر آنها را خریداری کنید هزینه زیادی را هم پرداخت نخواهید کرد.

  1. صفحه نمایش :

از دیگر نکاتی که مربوط به هزینه های ویدئو پروژکتور می باشد این است که هزینه خرید صفحه نمایش را در نظر بگیرید. اگر شما می خواهید یکی از بهترین و با کیفیت ترین پروژکتورها را خریداری کنید باید به خوبی صفحه نمای آن را هم در نظر بگیرید که کیفیت خوبی داشته باشد. در صورتی که یکی از آنها کیفیت خوبی نداشته باشند تصاویر را هم با کیفیت مناسبی نمی توانند نشان دهند. بسته به اینکه شما چه مقدار می خواهید برای خرید این دستگاه هزینه کنید ، باید بدانید که هزینه خریداری صفحه نمایش شما به موارد متنوعی بستگی دارد. آن دسته از پروژکتورهایی که کیفیت بالایی دارند بدون شک برای خرید هم به هزینه بیشتری نیاز دارند. بنابراین برای آنها باید بهترین صفحه نمایش را هم خریداری نمایید.

  1. کابل :

در کنار صفحه نمایش و سیستم صوتی که شما باید برای استفاده از پروژکتورها داشته باشید، بهتر است بدانید که کابل ها هم نیاز اصلی شما به شمار می رود. شما برای اینکه به دیتا پروژکتور وصل شوید به کابل ها نیاز دارید. دقت داشته باشید که اگر کابل خریداری شده شما کیفیت مناسبی نداشته باشد امکان دارد به صفحه نمایش و یا پروژکتور آسیب جدی وارد سازد. بنابراین باید به خوبی زمان خریداری کابل ویژگی های آن را بررسی کنید و از کیفیتی که دارد مطمئن شوید.آن دسته از کابل هایی که به سیستم پروژکتور آسیب وارد می کنند انتخاب مناسبی به شمار نمی روند.  

  1. تعویض لامپ :

اینکه شما هزینه مربوط به تعویض لامپ را هم زمان خرید ویدئو پروژکتور در نظر داشته باشید بسیار مهم است. این وسیله دیجیتالی برای کار کردن به لامپ نیاز دارد. بعد از مدتی ممکن است لامپ آن نورش کم شود و شما باید اقدام به تعویض لامپ ها نمایید. برای خریداری لامپ می توانید آنها را با بهترین قیمت از نیزا کالا خریداری نمایید. آن دسته از پروژکتورهایی که ال ای دی جدیدتری دارند دارای لامپ های ویژه تری می باشند. آنها طول عمرشان بیشتر است و به همین دلیل شما نیازی نیست که برای آنها خیلی سریع اقدام به خرید لامپ نمایید

  1. سرو صدای فن :

اگر شما برای خرید ویدئو پروژکتور و خربد ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی هزینه به صرفه ای را پرداخت کنید و در بین برند های معتبری که نیزا کالا ارائه می دهد یکی از بهترین نمونه های آنها را تهیه کنید، هزینه ای را صرف سرو صدای فن آن نیازی نیست که خرج نمایید. بنابراین شما باید به خوبی زمان خرید یک پروژکتور دقت داشته باشید بهترین نمونه آن را خریداری نمایید. در این صورت فن آن دچار مشکل نمی شود و نیازی به تعمیر ندارد. در صورتی که شما بخواهید از بین برندهای غیر معتبر پروژکتورها را خریداری کنید هزینه های زیادی را باید صرف تعمیر آن نمایید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()