نیزا کالا برای خرید این دستگاه دیجیتالی مزیت هایی مانند تخفیف های دیجیتالی به شما ارائه می دهد تا بتوانید با هزینه کمتری کالا را خریداری کنید. برخی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های این مدل مینی ویدئو پروژکتور که باید زمان خرید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. سیستم وای فای دارد :

شما می توانید به وسیله سیستم وای فای به مینی ویدئو پروژکتور مدل T36  وصل شوید و امکانات بیشتری را از آن دریافت نمایید. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید می باشد. بر همین اساس شما می توانید گوشی موبایل خود را به دستگاه وصل کنید.

  1. کیفیت تصویر بالا است :

اچ دی بودن کیفیت تصویر یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور مدل t36 می باشد. شما می توانید هر یک از تصاویر و فیلم های مورد نظر خود را درون این مینی ویدئو پروژکتور به خوبی مشاهده کنید. این دستگاه را با استفاده از بهترین متریال ها تولید کرده اند و به همین دلیل باید بدانید که طول عمر آن بسیار زیاد است. دستگاه به خوبی تفکیک رنگ ها را تشخیص می دهد و هر یک از فیلم ها به خوبی توسط آن نشان داده می شود.

  1. ابعاد آن به صورت استاندارد می باشد :

اندازه این مینی ویدئو پروژکتور بر اساس استانداردهای مشخص شده ای است که شما می توانید آن را به راحتی در هر فضایی جای دهید. استاندارد بودن اندازه آن را شما زمان خرید از فروشگاه نیزا کالا به خوبی می توانید بررسی کنید. اندازه این دستگاه به طور کامل در سایت وارد شده و شما با مشاهده اندازه ها اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه خواهید داشت.

  1. نصب آسان :

یکی از دیگر ویژگی هایی که مینی ویدئو پروژکتور مدل t36 دارد و بسیاری از افراد را برای خرید مشتاق کرده است. نصب آسان آن می باشد. شما می توانید به راحتی آن را روی سقف و یا زمین نصب کنید تا فیلم های خود را مشاهده نمایید. درون دفترچه محصول اطلاعات کامل در مورد نصب دستگاه وجود دارد. اگر شما در مورد نصب دستگاه با اشکال مواجه شوید، کارشناسان فروش نیزا کالا به خوبی قادر هستند که شما را راهنمایی کنند.

  1. قیمت مناسب :

مناسب بودن قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل t36 از دیگر ویژگی های آن می باشد. نسبت به بسیاری از انواع مینی ویدئو پروژکتورها باید بدانید که هزینه و قیمت این دستگاه بسیار مناسب تر می باشد.

  1. طول عمر و کیفیت بالا :

شما با  خرید ویدئو پروژکتور از فروشگاه نیزا کالا می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. در واقع آن را با استفاده از متریال های مناسب و مقاوم تولید کرده اند.

  1. شدت روشنایی تنظیم شده :

روشنایی تنظیم شده این دستگاه بسیار بالا می باشد. شما البته که می توانید آن را به راحتی تنظیم کنید تا چشمانتان آسیب نبیند. استانداردهای روشنایی دستگاه موجب می شود که شما با خیال راحت هر یک از انواع فیلم ها را به راحتی مشاهده نمایید.

  1. دارای خروجی :

مینی ویدئو پروژکتور مدل t36 دارای خروجی های مشخص شده است که شما می توانید با استفاده از آنها دستگاه های دیگری را به مینی ویدئو وصل کنید. از این طریق به راحتی فیلم ها و تصاویر خود را که در دستگاه های دیگر هستند را مشاهده می کنید.

  1. مصرف برق پایین :

مصرف برق درون مینی ویدئو پروژکتور مدل t36 بسیار پایین تر از دستگاه های دیگر می باشد. این دستگاه نیازی به باتری ندارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. کاربرد آسان آن یکی از دیگر ویژگی هایی است که دارد.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()