در صورتی که اطلاعاتی در مورد ویژگی های هر یک از انواع ویدئو پروژکتورها ندارید و کاربرد آنها را هم نمی شناسید باید با مشاوران و کارشناسان فروش نیزا کالا مشورت نمایید. آنها به خوبی قادر هستند که شما را برای خرید هر یک از انواع ویدئو پروژکتورها راهنمایی کرده تا بهترین آنها را خریداری کنید.در هر صورت که شما برای خرید انواع ویدئو پروژکتورها باید به خوبی نوع آنها را همراه با ویژگی هایی که دارند بررسی کرده و سپس آنها را برای هر مکانی که نیاز دارید تهیه کنید. نیزا کالا ارائه دهنده انواع  ویدئو پروژکتور جیبی  با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. برخی از مهمترین نمونه های این دستگاه که شما باید به خوبی با آنها زمان خرید آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. پروژکتورهای استند الون :

این دستگاه یکی از انواع ویدئو پروژکتورهای جیبی می باشد که به وسیله یکی از کابل های ورودی اطلاعات وارد شده را دریافت می کند و سیگنال های ویدئو را از دستگاه های دیگر می گیرد. این نمونه از ویدئو پروژکتورها برق بسیار کمی را به خود اختصاص می دهند و در بین انواع مدل های دیگر کاربرد زیادی دارند. شما می توانید از آنها در هر مکانی که می خواهید استفاده کنید و از مزیت های آنها بهره مند شوید. کابل ورودی نصب شده روی این دستگاه متنوع می باشد و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر نیاز است را مورد استفاده قرار دهید. این ویدئو پروژکتور روی بسیاری از دستگاه های دیگر هم نصب می شود و شرایط استفاده از آنها بسیار آسان تر می باشد.

  1. پروژکتورهای یو اس بی :

این نمونه از دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی هم تا حدودی شبیه به مورد اول می باشد. ولی باید بدانید که منبع تصویر و اطلاعات برق دستگاه به وسیله یو اس بی تامین می شود. در بین انواع ویدئو پروژکتور جیبی که فروشگاه نیزا کالا به مشتریان خود ارائه می دهد باید بدانید که این نمونه از ویدئو پروژکتورها کوچکترین نمونه آنها می باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که این نوع از ویدئو پروژکتور دارد این است که به باتری نیاز پیدا نمی کند. بر همین اساس شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. استفاده آسان از این وسیله دیجیتالی موجب شده است که بسیاری از افراد بین مدل های متنوع ویدئو پروژکتور که نیزا کالا ارائه می دهد این مدل را انتخاب و خریداری کنند.

  1. پروژکتورهای مدیا پلیر :

یکی از انواع پروژکتورهایی که مموری داخلی دارد و یا اینکه از کارت مموری پشتیبانی می کند نمونه های مدیا پلیر می باشد. این نمونه از ویدئو پروژکتورهای جیبی قابلیت های بسیار زیادی دارند و یکی از اصلی ترین قابلیت های آنها در این است که هر اطلاعاتی مربوط به عکس، ویدئو و فایل های مربوط به آفیس را از روی مموری پخش می کند. این نمونه از ویدئو پروژکتورها برای بسیاری از افراد مفید می باشد و آنها می توانند با خرید آنها بیشتر نیازهای خود را تامین کنند. اما یکی از نواقصی که برخی از آنها دارند این است که شاید برخی از فایل ها را به خوبی پشتیبانی نکنند. همین معایب آنها یکی از اصلی ترین معایبی است که دارند.

  1. پروژکتورهای جاسازی شده :

در این نوع از ویدئو پروژکتور جیبی که شما می توانید از فروشگاه نیزا کالا ، خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی را انجام دهید. انواع تشکیلات یک ویدئو پروژکتور را می توانید دریافت نمایید. شما می توانید آنها را در بسیاری از گوشی ها، لب تاپ ها و دوربین های متنوع جاساز کنید و نهایت بهره وری را از آنها داشته باشید. بسیاری از افراد به دلیل مزیت های این ویدئو پروژکتور آن را برای کاربرد روزانه خریداری می کنند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()