در دنیای امروزه بیشتر از هر چیز دیگری به بسته بندی کالاها نیاز داریم که باید هر یک از کالاها را در بسته بندی مخصوصی قرار دهیم. با توجه به حجم بسته بندی و نوع کالا که درون بسته قرار می گیرد باید لیبل روی آن بزنید. این نوع از برچسب ها نشان دهنده نوع کالا می باشد و قیمت آنها را هم روی آن می زنند. در این صورت از موجودی کالا و نوع کالا اطلاعات بیشتری به دست می آورید. هر اطلاعاتی که فروشنده کالا نیاز بداند روی این برچسب ها می زند تا شما اطلاعات بیشتری از آنها به دست آورید.

طراحی  لیبل  باید به صورت حرفه ای باشد و بر همین اساس باید طراحی آن را به افرادی که حرفه ای هستند و تخصص زیادی دارند بسپارید. شرکت های متنوعی طراحی این نوع برچسب ها را بر عهده می گیرند و به شما بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن را ارائه می دهند. آنها دارای انواع مختلفی می باشد که شما باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهید. البته که انتخاب هر یک از آنها بستگی به نوع کالای شما و جنس آن دارد.

خرید انواع لیبل با کیفیت بالا :

 همانطور که بیان نمودیم با توجه به انواع کالاها و بسته بندی هایی که آنها دارند باید بهترین نوع لیبل را برای آنها انتخاب کنید. این برچسب ها انواع مختلفی دارند و شما باید به خوبی با انواع آنها آشنایی لازم را به دست آورید. یکی از انواع آنها حرارتی می باشد سکه برای چاپ کردن آن به ریبون هیچ نیازی نیست، در واقع آنها بدون ریبون چاپ می شوند. یکی از معایب آنها تنها در این است که بعد از مدتی رنگشان از بین می رود و بر همین اساس اطلاعاتی را هم روی آنها مشاهده نخواهید کرد.

یکی دیگر از انواع لیبل نوع کاغذی آن می باشد که این نمونه را در بازار بسیار می توانید مشاهده کنید. از این نمونه رنگ های متنوعی را تولید کرده اند و هر یک از رنگ های آن زیبایی منحصر به فردی دارد برای تولید هر یک از صنایع نساجی، دارویی، غذایی، خشکبار و ... از این نمونه برچسب ها استفاده بسیار زیادی می کنند. یکی دیگر از نمونه های آن متال است که با استفاده از آلیاژ فلز آن را طراحی و تولید کرده اند. رنگ آنها نقره ای می باشد و برای استفاده از آنها باید رزین را به کار بگیرند.

خرید لیبل جدید :

یکی از انواع لیبل ها که شما می توانید آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید نوع پی وی سی می باشد. آنها دارای دو نمونه هستند که یکی از آنها مات و دیگری براق است. برای استفاده از آنها باید در ابتدا کالای خود را مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از انواع آنها را برای کالای خود خریداری کنید. آنها کیفیت بسیار بالایی دارند و در برابر هر عاملی از خود مقاومت زیادی نشان می دهند. هیمن ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. خرید برچسب متال را از فروشگاه انجام دهید. 

شما برای خرید این نوع از برچسب ها بهتر است به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را بر اساس نیاز خود خریداری نمایید. در هر بخشی که شما در نظر داشته باشید می توانید از آن آن استفاده کنید، البته بیشتر برای لوازم خانگی و داروسازی از آن استفاده می کنند. برای خرید هر یک از آنها بهتر است با فروشندگان آنها مشورت کنید تا بهترین نمونه را برای خرید به شما معرفی نمایند. در این صورت بهترین نمونه را می توانید خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

تراز ایران

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()