یکی از انواع دستگاه ایی که شما با استفاده از آن می توانید روی بسیاری از انواع برچسب ها را عملیات چاپ را انجام دهید لیبل پرینتر می باشد. حسگرهایی که در این دستگاه وجود دارند و طراحی شده اند به گونه ای کاغذها را پشت سر هم رول می کنند و اطلاعات روی آنها چاپ می نمایند که نشانگر مکانیزم های خاصشان می باشد. شما می توانید با استفاده از آنها ر نوع اطلاعاتی را که مایل هستید روی کاغذها چاپ کنید. برای خرید این دستگاه ها باید به کیفیت آنها توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کنید.

برای خرید هر یک از انواع  لیبل پرینتر از تراز ایران باید به برند آنها دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کنید. برخی از دستگاه ها که کیفیت مناسبی ندارند و از بین برندهای نامعتبر می باشند بدون شک تنها مدت زمان بسیار کوتاهی کار می کنند. بر همین اساس شما باید به خوبی برندهای دستگاه را بشناسید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که زمان خرید به قیمت آنها هم توجه داشته باشید تا یکی از آنها را بر اساس بودجه خود خریداری کنید.

مکانیزم و ساختار چاپ لیبل پرینتر ها برای خرید :

 همانطور که به خوبی می دانید هر یک از انواع دستگاه ها دارای مدل های مختلفی می باشند که مکانیزم حرکتی آنها هم با یکدیگر متفاوت می باشد. شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها کیفیت بسیار بالایی دارند و برخی از آنها هم از کیفیت پایین تری برخوردار هستند. شما تنها باید در ابتدا به کیفیت دستگاه دقت داشته باشید تا از بین برندهای متنوع آن یکی را که مناسب تر است خریداری کنید. در این صورت می توانید سال های سال از آن استفاده کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید. برخی از مهمترین سیستم های کارکرد و ساختار این دستگاه ها که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید را نام می بریم و آنها عبارت هستند از :

  1. حرارتی مستقیم :

در این نوع از دستگاه لیبل پرینتر، رول هایی که در دستگاه قرار دارند به حرارت حساسیت زیادی نشان می دهند، به همین دلیل از آنها برای چاپ استفاده بسیار زیادی می شود. آن دسته از لیبل هایی که حرارتی مستقیم هستند زودتر از دیگر نمونه ها کم رنگ تر می شوند و رنگ خود را از دست می دهند. اگر آنها را در برابر نور خورشید قرار دهید و یا آنها با مواد شیمیایی تماس داشته باشند، بدون شک عمر خود را به طور کلی از دست می دهند. بر همین اساس از آنها تنها می توانید در مکان های خاص استفاده کنید.

  1. انتقال حرارتی :

در این ساختار دستگاه لیبل پرینتر از ریبون استفاده بسیار زیادی می کنند، در واقع شما باید بدانید ریبون یکی از مهمترین قابلیت هایش در این است که چاپ دائمی می باشد. جوهر در این نوع زا چاپ به وسیله حرارتی که وجود دارد روی برچسب می نشیند. این نمونه از پرینترهای لیبل یکی از بهترین نمونه ها می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد. در واقع باید بدانید آن دسته از افرادی که کارکرد دستگاه برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد و می خواهند بهترین نمونه این دستگاه ها را خریداری کنند. این مدل را تهیه می کنند. شما زمان خرید لیبل پرینتر صنعتی و... از تراز ایران باید به خوبی ویژگی ها و برند آن را مورد بررسی قرار دهید تا از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید. توجه نمایید که  برخی از انواع لیبل پرینتر دارای کیفیت زیادی نیستند و آنها را بهتر است خریداری نکنید.

تراز ایران

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()