دستگاه سلفون کش دارای چه انواعی است؟

همان طور که می دانید در صنعت برای بسته بندی کردن محصولات که به وسیله سلفون بسته بندی می‌ شوند از دستگاه سلفون کش استفاده می شود. زیرا تیراژ محصولات بسیار بالا بوده و این صنایع قادر نیستند توسط نیروی انسانی خود محصولات با حجم تعداد بسیار بالا را بسته‌ بندی کنند. به همین دلیل برای این محصولات خود و بسته بندی آن ها به دستگاهی به نام دستگاه سلفون کش نیازمند هستند. البته دستگاه هایی که در کارخانه های بزرگ و مراکزی که میزان تولید محصولات در آن ها بسیار زیاد است وجود دارد، با دستگاه هایی که در مراکز کوچکتر و یا کارگاه ها وجود دارند متفاوت می باشند. زیرا هر کدام از این مراکز بنا بر نیاز خود و همین طور با در نظر گرفتن میزان محصولات خود به تهیه دستگاه خواهند پرداخت. به طور کلی دستگاه های سلفون کش صرف نظر از برند، قیمت و اندازه خود دارای سه نوع دستگاه سلفون کش دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشند. هر کدام از دستگاه های نام برده شده می توانند سرعت عمل اپراتور و یا کارکنان این مراکز را به مراتب بالا ببرند. ولی طبیعتاً نوع اتوماتیک از نیمه اتوماتیک بسیار بهتر بوده و همچنین نیمه اتوماتیک از دستی پر کاربرد تر می ‌باشد. دستگاه های سلفون کش که نام دستی به آن ها اطلاق می ‌شود همان طور که از نام آن ها مشخص است به صورت دستی و با وجود اپراتور و یا اپراتور هایی که در نزدیکی این دستگاه فعالیت دارند، کاربرد دارد. در این دستگاه از فروشگاه تجهیزات یکی از عملیات اصلی بسته بندی با سلفون توسط دستگاه مورد نظر انجام خواهد گرفت و بقیه فعالیت این دستگاه به عهده اپراتور و یا کارکنان خواهد بود. مثلاً در برخی از دستگاه ها اپراتور به صورت کامل محصول مورد نظر خود را توسط سلفون بسته بندی کرده و مرحله آخر بسته بندی با سلفون قرار دادن بسته بندی در نزدیک حرارت است که توسط این دستگاه انجام خواهد گرفت.

سایر انواع دستگاه سلفون کش:

به غیر از دستگاه های سلفون کشی که به صورت دستی فعالیت دارند، دستگاه های نیمه اتوماتیک نیز می توانند بسیار مفید تر باشند. دستگاه نیمه اتوماتیک در چند وظیفه و فعالیت اصلی خود به صورت غیر وابسته به هیچ اپراتوری فعالیت دارند و فقط برخی از فعالیت های دستگاه توسط اپراتور انجام خواهد شد. البته نوع دستگاه های مختلف می تواند تعیین کننده فعالیت دستی و یا اتوماتیک دستگاه های مختلف باشد. یکی دیگر از دستگاه هایی که در صنایع مختلف و به خصوص در کارخانه های تولید مواد غذایی و مواد دیگر به وفور استفاده می شود، دستگاه سلفون کش اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک می باشد. این دستگاه به هیچ نیروی انسانی و اپراتوری نیاز نداشته و خود به تنهایی می تواند توسط فیلم های سلفون به بسته بندی کردن محصولات بپردازد. برای خرید دستگاه خمیر گیر به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید.

دستگاه های سلفون کش تمام اتوماتیک می ‌توانند بدون هدر رفتن سلفون ها و به صورت کاملاً یکدست به سلفون کردن محصولات مختلف بپردازند. البته برای این که بتوان از این دستگاه استفاده نمود بهتر است از محصولاتی استفاده شود که دارای کارتون بوده و یا شکل خاصی را دارا می باشند. زیرا شکل های نا همگون ممکن است مشکلاتی از قبیل دسته بندی نادرست را به وجود بیاورند. همچنین این نوع بسته بندی توسط این دستگاه برای محصولاتی مناسب تر است که دارای تعداد بسیار بالایی بوده و همچنین حجم آن ها برابر است تا دستگاه بتواند با سرعت بسیار بالایی به سلفون کردن این محصولات بپردازد. دستگاه هایی که به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک به بسته بندی محصولات می‌ پردازند شکل ظاهری محصولات را نسبت به بسته بندی نوع دستی شکیل تر خواهند کرد. این محصولات به صورت کامل وکیوم شده و می ‌توانند در برابر آلودگی ‌های مختلف از خود مقاومت نشان بدهند.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()