ویدئو پروژکتور جیبی نوعی دستگاه دیجیتالی است که قابلیت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ تر از صفحۀ نمایشگر تلویزیون را دارد. در ابتدا وزن دستگاه های پروژکتور زیاد بود و جابجایی آنها غیر ممکن بود ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، توانستند تحولی بزرگ در صنعت طراحی و تولید ویدئو پروژکتور ایجاد کنند. ساخت انواع ویدئو پروژکتور جیبی نیز حاصل پیشرفت فناوری دیجیتالی در سطح کشور است. اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دستگاه های پروجکشن، لامپ و لنز LED است. هر کدام از این موارد نقش اساسی در قیمت و میزان کیفیت دستگاه خواهد داشت.

فروشگاه نیزار کالا جزء یکی از تولید کنندگان بزرگ و مطرح در حوزۀ طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور در سطح کشور است. از این رو شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی نیزار کالا توسط این مجموعۀ معتبر می باشیم.

اهمیت فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

همانطور که در ابتدای این مقاله به پیشرفت تکنولوژی و ساخت تجهیزات دیجیتالی مدرن در ابعاد کوچک اشاره نمودیم. در سال های اخیر شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های پیشرفته می باشیم. ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار جدیدترین نسخۀ دستگاه های پروژکتور است که قابلیت اتصال بدون کابل را به دستگاه های دیجیتالی، که مجهز به تکنولوژی WiFi هستند را میسر می سازد.

با گسترش دستگاه های دیجیتالی در ابعاد کوچک، صنعت ساخت دستگاه های پروژکتور نیز متحول گردیده و باعث کاهش سایز و وزن نسخه های جدید ویدئو پروژکتور در سطح جهانی شده است. اگر قصد خرید پروجکشن دارید، پیشنهاد می کنیم موارد مهمی چون ابعاد محل کاربرد دستگاه، میزان روشنایی اتاق، نوع دستگاهی که قصد اتصال آن را به پروژکتور دارید، در نظر داشته باشید. به طور کلی هر کدام از این عوامل، نقش مستقیم بر روی قیمت ویدئو پروژکتور جیبی خواهد داشت چون باید دستگاه پروژکتوری را خریداری کنید که امکان اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتالی را به واسطۀ امواج وای فای داشته باشد، داشتن سیستم عامل اندروید و پشتیبانی از اکثر پورت های ورودی و خروجی دستگاه های دیجیتال و آنالوگ نیز موارد مهم دیگر در انتخاب بهترین دستگاه ویدئو پروژکتور محسوب می شوند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان تولیدکنندۀ اصلی دستگاه های ویدئو پروژکتور نیزا کالا در سطح کشور است. بنابراین به منظور رفاه حال مشتریان در اقصی نقاط کشور، شرایط آسان خرید آنلاین نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان فراهم کرده است.

کاربرد گستردۀ ویدئو پروژکتور جیبی

امروزه کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته افزایش یافته است و افراد بیشتری تمایل به خرید ویدئو پروژکتور جیبی مانند خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی هستند چون فضای کمتری را اشغال می کنند و می توانند در هر موقعیت و مکانی از ویژگی های این دستگاه ها استفاده نمایند.

مراکز آموزشی ( همچون هنرستان ها، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و ... )، مراکز مذهبی چون مساجد و حسینیه ها، هتل ها، مجتمع های بزرگ اداری و تجاری، سالن های انتظار و همایش های داخلی و خارجی و ... برخی از مراکزی هستند که مجهز به دستگاه های ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف می باشند.

امروزه همچنین برخی از افراد، برای ایجاد سینمای خانگی و پاسخگویی به نیاز میهمانان و اعضای خانواده در خصوص سلایق مختلف برای تماشای فیلم و سریال و یا بازی های دیجیتالی، اقدام به خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می کنند. این نسخه از دستگاه های پروژکتور، پرتابل هستند و به سهولت می توانند، در هر موقعیت مکانی برای نمایش تصویر در ابعاد بزرگ و کیفیت عالی استفاده نمایند.

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور جیبی با سیستم عامل اندروید و قابلیت وای فای را دارید، می توانید برای صرفه جویی در زمان و هزینه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و سفارش خرید خود را ثبت کنید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 527
نمایش همه
علاقه مندی ها ()