ویدئو پروژکتور جیبی یکی دیگر از مدل های جدید طراحی دستگاه های پروژکتور با بهره گیری از فناوری پیشرفته می باشد. با توسعۀ فناوری، عموم افراد تلاش دارند که از تجهیزات پیشرفته برای انجام کارهای روزمرۀ خود استفاده کنند. ارتقاء دستگاه های ویدئو پروژکتور نیز با همین هدف صورت می گیرد. با گذشت زمان تلاش نمودند که بر کیفیت تصاویر و ویژگی های ظاهری این دستگاه بیفزایند. در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع  ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های پیشرفته و قیمت مناسب می باشیم.

مجموعۀ نیزار کالا، یکی از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ تولید و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در داخل کشور می باشد، که با گذشت زمان توانسته اند بر تعداد و کیفیت محصولات فروشگاه بیفزایند. با گسترش فضای اینترنت و متقاضیان خرید آنلاین ویدئو پروژکتور، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا نموده اند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی و ویژگی های آن

کلیۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور به منظور نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می شوند، که با گذشت زمان و توسعۀ فناوری، مدل های پیشرفتۀ این دستگاه تولید شده و در اختیار خریداران قرار گرفته می شوند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی نیز به دلیل برخورداری از قابلیت های ویژه در ابعاد و وزن و همچنین بهبود قابلیت های دستگاه، مورد استقبال قرار گرفته است. علت استقبال از خرید دستگاه پروژکتور، اشغال فضای اندک و سیار بودن این دستگاه می باشد و همانند تلویزیون سیار مورد استفاده قرار گرفته می شوند و از قیمت ارزان تر برخوردار است.

ویدئو پروژکتور اندرویدی جیبی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا محسوب می شود چون مجهز به سیستم عامل اندروید است که امروزه اکثر دستگاه های دیجیتالی مجهز به این نوع سیستم عامل می باشند. علاوه بر آنکه از محیط کاربری ساده برخوردار است و اکثر افراد به سادگی می توانند تنظیمات مرتبط با وضوح تصویر، زبان دستگاه، تصحیح زاویه، زوم دستگاه و قابلیت های دیگر دستگاه را انجام دهند.

توجه به ویژگی های دستگاه عامل مهم در انتخاب دستگاه های دیجیتالی چون دستگاه ویدئو پروژکتور می باشد. مشخصات فنی دستگاه، نشان دهندۀ قابلیت های دستگاه است که در اختیار کاربر می گذارد. طرفداران خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی نیز مجهز بودن دستگاه به قابلیت WiFi را عامل اصلی انتخاب این دستگاه در نظر می گیرند. با ورود نسل جدید دستگاه های دیجیتالی، شاهد تجهیز نمودن دستگاه ها به امکان وای فای می باشیم. در این راستا تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور نیز این قابلیت را برای ایجاد ارتباط بی سیم فراهم کرده اند.

قیمت نسل جدید ویدئو پروژکتور نیزار کالا

قیمت خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل نیزار کالا به قابلیت و مشخصات فنی و ظاهری دستگاه بستگی دارد. با توجه به گستردگی کاربردی که دستگاه های پروژکتور در مکان های مختلف دارد، طراحان این دستگاه تلاش نمودند که مدل های متنوعی با مشخصات تصویری و فنی بسازند. در این صورت افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور ارزان دارند، بتوانند به سهولت، دستگاه مورد نظر خود را با کیفیت عالی و طول عمر بالا خریداری کنند.

امروزه خیلی از افراد، جهت تماشای فیلم و سریال و همچنین بازی گروهی می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل استفاده نمایند. چرا که فضای کمتری را اشغال می کند و در محیط های خانوادگی که افراد سلایق مختلفی برای تماشای فایل های تصویری و گذراندن اوقات فراغت خود دارند، می توانند با خرید دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی ارزان شرایط مناسبی را برای خود، اعضای خانواده و همچنین میهمانان فراهم سازند.

اگر از آن دسته افرادی هستند که برای صرفه جویی در زمان و هزینه، خرید اینترنتی را ترجیح می دهید، می توانید برای خرید آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی به همراه گارانتی شرکت، به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()