دستگاه فیش پرینتر و اطلاعات مربوط به آن:

دستگاه های فیش پرینتر از دستگاه هایی هستند که در مراکز صنعتی مختلفی دیده می ‌شوند. مثلاً شما می توانید انواع مختلف دستگاه ‌های فیش پرینتر را در کافی نت ها مشاهده کنید. همچنین در قسمت ‌های اداری شرکت ها استفاده از این دستگاه ها دیده می شود. یکی دیگر از کاربرد هایی که این دستگاه دارند استفاده از آن ها در مراکز فروش محصولات و فروشگاه های بزرگ و کوچک می باشند. در سال های اخیر فروشگاه ها برای افزایش سرعت کار و همچنین کاهش هزینه های جاری خود به استفاده از دستگاه‌ های خاصی می ‌پردازند تا علاوه بر سرعت بالاتر، میزان هزینه ها نیز به مراتب کاهش پیدا کند. همچنین مدیریت و سازماندهی این مراکز فروشگاهی به مراتب بالاتر خواهد رفت و میزان خطای انسانی نیز کاهش پیدا می ‌کند. چون ممکن است در ثبت اطلاعات مربوط به یک محصول که توسط فروشنده و یا حسابدار انجام می ‌شود اشکالاتی به وجود بیاید. ولی پرینتر ها با نوشته های واضح خود امکان خطا را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند. دستگاه فیش پرینتر با نام دیگر پرینتر های حرارتی در بازار به فروش می رسند. این دستگاه خود به دو نوع پرینتر حرارتی غیرمستقیم و پرینتر حرارتی مستقیم تقسیم خواهد شد که هر کدام از این دستگاه‌ ها دارای ویژگی ‌های خاصی هستند. ولی به طور کلی دستگاه فیش پرینتر حرارتی دارای کاغذ هایی است که نسبت به حرارت حساس بوده و با ایجاد حرارت روی آن ها می توانند اطلاعات و نوشته ها را روی کاغذ ثبت کنند. برای ثبت نوشته ها روی این کاغذ های حساس قطعه ای به نام هد پرینتر وجود دارد که این دستگاه نقش اصلی را در ثبت اطلاعات روی این کاغذ های حساس به عهده خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت این دستگاه برای ثبت نوشته ها روی کاغذ نیاز به هیچگونه جوهری نداشته و همین کاغذ ها می توانند توسط حرارت به ایفای نقش بپردازند.

سایر اطلاعات در مورد فیش پرینتر:

همان طور که گفته شد دستگاه ‌های پرینتر حرارتی از دستگاه های بسیار پر کاربرد در فروشگاه ها اداره ها و حتی سوپر مارکت هایی هستند که دارای مشتریان بسیار زیادی می باشند. این مراکز که به فروش محصولات مختلفی می پردازند به دلیل تسریع کار ها و همچنین افزایش بازده کاری خود و همچنین به دلیل این که میزان خطای انسانی به پایین ترین حد خود برسد، از این دستگاه ‌ها به عنوان چاپ فاکتور خود استفاده می کنند. چاپ فاکتور نیاز به کاغذ های خاصی دارد که البته این کاغذ ها در دستگاه‌ های مختلف متفاوت می باشند. فاکتور هایی که توسط دستگاه پرینتر حرارتی تولید می شود، حاوی اطلاعات مربوط به تعداد محصول و قیمت آن ها و همچنین جمع کل آن ها می باشد. ضمن این که در انتهای این کاغذ ها قیمت محصولات خریداری شده ذکر خواهد شد. البته به غیر از دستگاه های پرینتری که از نوع حرارتی می باشند، دستگاه پرینتر دیگری وجود دارد که برخی از آن ‌ها جوهر افشان می باشند، همچنین برخی از این دستگاه ها با لیزر به ثبت اطلاعات روی کاغذ خواهند پرداخت. برخی دیگر نیز به وسیله سوزنی که در داخل دستگاه تعبیه شده است به فعالیت پرداخته و اطلاعات مختلف را روی کاغذ ثبت می کنند. با استفاده کردن از کاغذ هایی که برای این دستگاه ها مناسب نیستند ممکن است این گونه اطلاعات و یا نوشته ها روی کاغذ درج نشود. برای خرید پرینتر بیکسلون به سایت مراجعه کنید.

از ویژگی ها و اطلاعاتی که می ‌توان در مورد دستگاه های فیش پرینتر افزود این است که این دستگاه ها دارای آلودگی صوتی بسیار پایینی می باشند. به همین دلیل استفاده از آن ها در محیط های کاری می تواند باعث این شود که کارکنان بتوانند در آرامش به فعالیت‌ های روزمره خود بپردازند. همچنین کاغذی که در این دستگاه ها قرار داده می شود نسبت به کاغذ های دیگر دستگاه پرینتر در دسترس بوده و می توان آن ها را به راحتی تهیه نمود ضمن این که این دستگاه دارای عمر بسیار طولانی بوده و نیاز به شارژ نخواهد داشت.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه
 09123124701 
تماس نمایندگی
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()