تعریف ترازو لیبل پرینتر:

شاید نام ترازو لیبل پرینتر را تا به حال نشنیده باشید و یا فکر کنید این دستگاه وجود ندارد ولی باید بدانید که دستگاهی به تازگی به صنعت راه یافته است که نام آن ترازو لیبل پرینتر می باشد. همان طور که می دانید این دستگاه از ادغام کردن دو دستگاه به وجود آمده است. ترازو ها شامل ترازو های صنعتی و فروشگاهی و خانگی هستند. ترازو ‌هایی که در صنعت و یا فروشگاه ها استفاده می شوند می توانند به توزین کردن انواع محصولات بپردازند. این ترازو ها علاوه بر توزین کردن مواد دارای ویژگی ‌های دیگری هستند که از این ویژگی ها می توان به قابلیت اتصال به دستگاه دیگری اشاره نمود. مثلاً برخی از ترازو ها قادر هستند به دستگاهی به نام لیبل پرینتر متصل شوند. لیبل پرینتر نیز دستگاهی است که اطلاعات یک محصول خاص را روی کاغذ هایی که در یک سمت دارای برچسب هستند درج کرده و به این ترتیب خریداران می توانند با مشاهده این برچسب ها که روی محصولات مختلفی چسبیده شده است اطلاعات مربوط به یک محصول را مشاهده کرده و یا فروشندگانی که در فروشگاه‌ های بزرگ و کوچک مشغول به کار هستند، با مشاهده و استفاده از بارکد محصولات می ‌توانند قیمت ترازو لیبل پرینتر و سایر اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده و قیمت آن ها را محاسبه کنند. شرکت هایی که به تولید دستگاه های صنعتی مانند ترازو، لیبل پرینتر، اسکنر، صندوق فروشگاهی و دستگاه های دیگری می پردازند به تولید دستگاهی پرداختند که به عنوان ترازو می ‌توان از آن استفاده نمود و هم این که می‌توان از آن به عنوان دستگاه لیبل پرینتر استفاده کرد. این دستگاه علاوه بر این که می ‌تواند به عنوان ترازو استفاده شود و به توزین کردن مواد بپردازد، قادر است اطلاعات مختلفی از محصول را روی لیبل ها حک نمایند.

ویژگی های ترازو لیبل پرینتر:

ترازو لیبل پرینتر همان طور که گفته شد شامل دو دستگاه مختلف و با دو کارایی متفاوت در یک بدنه می باشد. این دستگاه می ‌تواند دارای ویژگی‌ های دیگری باشد مثلاً برخی از ترازو ها که به منظور صنعتی و فروشگاهی مورد استفاده قرار می‌ گیرند دارای ظرفیت ‌های اندازه گیری متفاوتی هستند. یا نوع مانیتور این ترازو ها از نوع ال سی دی و ال ای دی می باشد که ممکن است اطلاعات مختلفی از کالا را نمایان کند. البته به طور کلی دستگاه های ترازو لیبل پرینتر هنگام توزین محصولات تولیدی مختلف در مراکز فروش می توانند لیبل‌ هایی تولید کنند که دارای اطلاعات قیمت، نام محصول و وزن محصول باشد. همچنین برخی از این دستگاه ها وجود دارند که می ‌توانند به دستگاه‌ های دیگری مانند صندوق فروشگاهی، اسکنر، بارکد خوان و هر چیز دیگری متصل شوند. دارا بودن ویژگی های اتصال توسط دستگاه هایی که در مراکز مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد می ‌تواند از نظر ایجاد یک شبکه هماهنگ و مرتبط با هم بسیار مهم باشد. خرید ترازو را از سایت انجام دهید. 

همچنین ترازویی که دارای دستگاه لیبل پرینتر است نیز قابلیت اتصال به دستگاه دیگر را دارد و دارای کاربرد فوق ‌العاده بوده و به نوعی می ‌توان با یک تیر چند نشان را زد. این دستگاه علاوه بر این که می ‌تواند فضای کمتری را اشغال کند می ‌تواند از هر نظر نیاز یک فروشگاه را نسبت به دستگاه های مختلف صنعتی و فروشگاهی رفع و رجوع کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان برای این دستگاه نام برد این است که نوع لیبل پرینتر می ‌تواند در هر کدام از این دستگاه ها متفاوت باشد. مثلاً نوع لیبل پرینتری که به کار برده می شود ممکن است از نوع حرارت مستقیم و یا انتقال حرارت می باشد که هر کدام از این دستگاه ها کارکرد متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()