سبزی خرد کن چیست؟

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با سبزی خرد کن و انواع آن توضیح دهیم. همان طور که می دانید یکی از وسیله ‌های ضروری آشپزخانه و صنایع سبزی خرد کن می باشد. این وسیله در کمترین زمان می ‌تواند حجم زیادی را از سبزی خرد کند. علاوه بر این خرد کردن سبزی ها با دست و چاقو ممکن است آسیب ‌های بسیار زیادی را به شما وارد کند. این وسیله از آسیب ‌های دست شما جلوگیری می کند. به طور کلی مدل های مختلفی از این وسیله در بازار وجود دارد. اگر وارد دنیای خانم ها شوید می ‌دانید که چقدر یک وسیله کاربردی می ‌تواند آن ها را خوشحال کند. خرد کردن سبزی ها توسط این دستگاه در کوتاه ‌ترین زمان می ‌تواند یک همکار در آشپزی برای آن ها باشد. انواع و اقسام زیادی از این وسیله در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارا می باشند. پخت و تهیه بسیاری از غذا های ایرانی و خارجی نیازمند سبزی های خرد شده هستند. خرد کردن سبزی ها توسط این دستگاه کار پیچیده ‌ای نیست تنها شما باید سبزی ها را به خوبی پاک نموده و بشویید. سپس بگذارید تا آب اضافی آن ها خارج شود پس از این که سبزی‌ ها تقریباً حالت خیس بودن خود را از دست دادند می توانید آن ها را درون این دستگاه بریزید. تیغه های موجود در محفظه سبزی خرد کن این سبزی ‌ها را تحت فشار و تیزی خود قرار داده و به قطعات بسیار ریز خرد می کند. در زمان خرید سبزی خردکن باید نکات بسیار زیادی را مد نظر داشته باشیم تا بعد از خرید آن دچار مشکل نشویم. یکی از مهم ترین معیار هایی که برای خرید این وسیله مورد اهمیت است و شما باید قبل از خرید آن به آن ها توجه کنید به شرح زیر می باشد.

نکات مهم برای خرید سبزی خرد کن:

  • نشان استاندارد: نشان استاندارد از علامت های مهم استاندارد بودن و عدم تاثیر سو بر سلامت شما توسط دستگاه است. برای سلامتی خود و خانواده خود هم که شده شما باید از دستگاه هایی استفاده کنید که دارای نشان استاندارد می باشند. وقتی یک وسیله دارای نشان استاندارد است یعنی تمام قطعات آن استاندارد بوده و با اصول استاندارد تولید شده است. لذا مواد اولیه به کار رفته در آن ها نمی تواند موجب آسیب رساندن به سلامت شما و خانواده شما گردد. یکی از ویژگی‌ هایی که یک سبزی خردکن استاندارد دارد این است که کودکان نمی ‌توانند آن را روشن کنند. تنها زمانی این وسیله کار می‌ کند که درب آن را بسته و محکم فشار داده باشیم.  در غیر این صورت روشن نخواهد شد و تیغه ها به حرکت در نمی آیند. این امر می ‌تواند به کودکان کمک بسزایی کند زیرا در گذشته کودکان بسیار زیادی بودند که انگشتان خود را توسط این دستگاه ها از دست دادند. در واقع قفل کودک روی این دستگاه ها نصب شده و دیگر آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد. برای خرید سبزی خرد کن الکتروکار به سایت مراجعه کنید. 
  • گواهینامه کنترل کیفیت: یکی از دیگر نکات مهم برای خرید دستگاه سبزی خرد کن داشتن گواهینامه کنترل کیفیت است. این گواهینامه معنی کیفیت ۱۰۰% این وسیله را نمی دهد اما وقتی که این وسیله دارای گواهینامه کنترل کیفیت باشد یعنی کارخانه سازنده آن معتبر بوده و از طریق دستور العمل‌ های کیفی استاندارد این وسیله را تولید نموده است. همچنین بعد از فروش نیز رضایت مشتریان تا حد بالایی بوده و شما نیز می توانید با تکیه بر این گواهینامه بهترین وسیله را انتخاب نمایید. جالب است بدانید که این گواهینامه می تواند بیانگر این باشد که کالای خریداری شده توسط شما به محیط زیست آسیب نمی رساند. در مقاله ی بعدی به سایر نکات خواهیم پرداخت.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 733
نمایش همه
علاقه مندی ها ()