کاربرد های دستگاه روغن گیری:

دستگاه روغن گیری دارای کاربرد های بسیار گسترده و وسیعی هست که از خانه تا کارخانه های بزرگ و شرکت های دارویی و غذایی مورد استفاده واقع می شود. نحوه عملکرد دستگاه روغن گیری به گونه ای است که دانه ‌های روغنی درون سیلندری قرار می ‌گیرند که یک پیچ چرخنده دارد. این پیچ چرخنده به وسیله مقدار فشار بسیار زیادی باعث خرد شدن و له شدن دانه های روغنی می گردد. در واقع خرد شدن دانه های روغنی توسط فشار حاصل از پیچ چرخنده صورت می پذیرد. در قسمت انتهای سیلندر سوراخ های وجود دارند که باعث خروج روغن ها از خود می شوند. معمولاً قیمت یک دستگاه روغن گیری عادی با وجود مزیت های خاص حدوداً ۱۲ میلیون تومان می باشد. توجه داشته باشید که این قیمت برای رفع نیاز های کارخانه‌ ها و شرکت ‌ها است. لذا مدل خانگی آن قیمت بسیار پایین تری دارد. این روزها با توجه به خواص زیادی که دانه ‌های روغنی و روغن آن ها دارند. افراد علاقه بسیار زیادی به خرید این دستگاه ها دارند. باید بدانید که اگر دستگاه روغن گیری را برای خانه خود خریداری می کنید نوع ارزان قیمت را انتخاب کنید چرا که هر چقدر قیمت و کاربرد و اندازه ی دستگاه روغن گیری بیش تر باشد. میزان مصرف انرژی آن نیز به تبع بیشتر خواهد شد اما در صورت خرید یک دستگاه روغن کشی کوچک و خانگی شما می توانید در مصرف انرژی خود صرفه جویی کنید. درست است که قیمت این وسیله زیاد است اما در ازای پرداخت این قیمت شما از محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده می نمایید. هم چنین می توانید با خرید دستگاه روغن گیری یک کار خانگی کوچک راه بیندازید و سپس آن را به مرور زمان گسترش دهید. شما با استفاده از این دستگاه می توانید به دو روش روغن دانه های روغنی را خارج کنید این دو روش پرس سرد و پلیس گرم می باشند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی را برگزینید.

دستگاه روغن گیری خانگی:

یکی از مدل ‌های مهم این وسیله دستگاه روغن گیری خانگی می باشد. این نوع به خاطر داشتن حجم کم و کاربرد  های زیاد بسیار مورد استقبال مشتریان واقع شده و پرفروش ترین نوع این دستگاه می باشد. معمولا ابعاد مدل خانگی بسیار کوچک بوده و تنها قابلیت روغن ‌گیری ۱۰ کیلوگرم را در ساعت دارد. قیمت این مدل اگرچه کم تر از سایر انواع دستگاه های روغن گیری است اما باز هم زیاد است. باید توجه داشته باشید اگر می خواهید یک کسب و کار مربوط به این وسیله را آغاز کنید. در ابتدا به خرید دستگاه های روغن گیری بزرگ و پر کاربرد نپردازید. دستگاه روغن گیری می توانند با مصرف انرژی زیاد و قیمت بالایی که دارند برای شما در ابتدای کار مقرون به صرفه نباشند. لذا خرید مدل خانگی آن با قیمت پایین تر و مصرف انرژی کم تر به شما توصیه می ‌شود. در صورت پیشرفت می توانید مدل بالاتر و بزرگ تری از آن را خریداری کنید. همان گونه که گفته شد برای روغن کشی، دانه های روغنی دو روش وجود دارد. برای خرید دستگاه بسته بندی به سایت مراجعه کنید. 

روش پرس سرد می تواند روغن، دانه های روغنی کوچک نظیر سیاه دانه، مغز بادام، کنجد و غیره را خارج سازد. دستگاه روغن گیری بدون نیاز به حرارت عمل روغن گیری را انجام می دهد. این در حالی است که از روغن کشی، بعضی از دانه های روغنی به حرارت نیاز دارند. برای مثال هسته انگور یکی از آن دانه‌ های روغنی می ‌باشد که به روش پرس گرم روغن گیری می شود. 

توجه داشته باشید که استفاده از روش پرس سرد نمی ‌تواند به طور صد در صد دانه های روغنی را روغن کشی کند. اما پرس گرم بر عکس روش سرد حدوداً ۱۰۰ درصد روغن این دانه ها را می کشد.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()