در این مقاله می خواهیم در رابطه با دستگاه خمیر پهن کن توضیح دهیم. در گذشته برخی از مشاغل نظیر نانوایی ها و قنادی ها برای پهن کردن خمیر همواره دچار مشکل بودند و نمی توانستند که یک خمیر نازک و یکدست را به وجود آورند. از طرفی دیگر به وجود آوردن خمیر پهن و نازک کار بسیار سخت و زمان بر این بود لذا زمان زیادی را صرف تهیه محصولات خود می ‌نمودند. با گذشت زمان و روی کار آمدن دستگاه های خمیر پهن کن این معضل بزرگ رفع شده و به راحتی می توانستند با این وسیله انواعی از خمیر ها را به وجود آورند. با استفاده از این وسیله دیگر نیاز به استفاده از نیرو های انسانی نیست لذا در هزینه های شغلی برخی از افراد صرفه جویی خواهد شد. نیروی مورد استفاده برای عملکرد این وسیله برق است اما مصرف دستگاه خمیر پهن کن بسیار کم بوده و شما نیاز به پرداخت هزینه زیادی برای مصرف برق خود نیستید. همان طور که گفته شد برخی از مشاغل نظیر قنادی ها و نانوایی ها به این دستگاه نیاز مبرم دارند. لذا باید در حین خرید به نکات بسیار زیادی توجه کنند تا یک خرید بدون پشیمانی داشته باشند. از جمله مهم ترین این نکات در این مقاله برای شما شرح داده خواهد شد.

نکات مهم برای خرید یک دستگاه خمیر پهن کن:

  • قدرت موتور: یکی از معیارهایی که برای این دستگاه ها در حین خرید مهم می باشد قدرت موتور است. هر چقدر قدرت موتور این دستگاه بیش تر باشد عملکرد بهتری خواهد داشت. در واقع این قدرت موتور است که سرعت و کیفیت عملکرد را تعیین می نماید.
  • دومین معیار برای خرید این وسیله قیمت آن می باشد. معمولاً قیمت دستگاه های خمیر پهن کن کمی زیاد است اما با توجه به عملکردی که دارند و صرفه جویی هایی که در هزینه های مشاغل انجام می دهند این دستگاه مقرون به صرفه از لحاظ هزینه های مالی می باشد.

خرید بهترین خمیر پهن کن:

شما در بازار می توانید مدل های مختلفی از خرید دستگاه خمیر گیر و خمیر پهن کن را ملاحظه بفرمایید که هر کدام با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند .اگر به فکر خرید این دستگاه می باشید قبل از این که بودجه ی خرید را تعیین کنید بهتر است که به نیازهای خود توجه کافی را داشته باشید. از آن جایی که دستگاه خمیر پهن کن برای شغل های مختلف متفاوت می باشد از نظر قیمت نیز متغیر است. لذا معمولاً قیمت دستگاه های خمیر پهن کن موجود در نانوایی کمی گران تر از دستگاه خمیر پهن کن قنادی می باشد. برای این که ویژگی های این دستگاه را با نیاز خود تطابق دهید باید انواع مختلف این وسیله را مورد بررسی قرار داده سپس آن وسیله ای که به نیاز های شما نزدیک تر می باشد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای خرید این دستگاه نباید قیمت را معیار خرید قرار دهید زیرا در صورت خرید یک دستگاه خمیر پهن کن ارزان قیمت ممکن است همه نیاز های شغل شما برطرف نشده و شما دچار ضرر مالی زیادی شوید. این دستگاه از آنجایی که بسیار کاربردی می باشد از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها و مواد اولیه ساخته شده است. یکی از بهترین جنس هایی که برای تولید این دستگاه به کار می رود استیل ضد زنگ می باشد. از آن جایی که این وسیله با مواد غذایی به طور مستقیم در ارتباط است باید به خوبی شسته شده و از هرگونه آلودگی مبرا شود. در غیر این صورت ممکن است باعث به وجود آوردن بیماری در افراد گردد. جنس استیل به راحتی تمیز شده به طوری که هیچ گونه آلودگی روی آن باقی نمی ماند.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()