خرید ترازو در مدل های گوناگونی:

خرید ترازو برای کاربرد های مختلف امکان ‌پذیر بوده زیرا دارای انواع مختلفی می باشد. هر شرکتی که به تولید ترازو می پردازد معیار ها و پارامتر های مختلفی را برای تولید این دستگاه در نظر خواهد گرفت. هر کسی می تواند بنا بر نیاز خود به خرید ترازو با مدل های گوناگونی بپردازد. ترازو های مختلف صرف نظر از برند و یا شرکت سازنده خود دارای انواع گوناگونی در ساختار و عملکرد خود می باشند و بر همین اساس برای هر مشاغلی ترازو های خاصی پیشنهاد خواهد شد. امروزه ترازو های دیجیتالی نسبت به ترازو هایی که قدیمی تر هستند و غیر دیجیتالی می باشند کاربرد گسترده تری داشته و شغل های مختلف تمایل دارند به خرید ترازو دیجیتالی بپردازند. البته قیمت بالاتری نسبت به ترازو های معمولی و یا غیر دیجیتالی قدیمی دارند ولی کاربردی که دارند بسیار گسترده تر است و همچنین دارای دقت بسیار بالایی می باشند. این ترازو ها با قطعات الکترونیکی خود می تواند اطلاعات مربوط به وزن یک جسم را روی نمایشگر یا مانیتور خود که از نوع ال سی دی و ال ای دی است نمایان کنند ولی ترازو های قدیمی یا غیر دیجیتالی دارای یک نمایشگر پلاستیکی بوده که با عقربه خود عدد وزن را نشان خواهند داد. ترازو ها از نظر کاربردی که دارند به دسته های ترازو های خانگی، فروشگاهی، صنعتی و باسکول ها تقسیم می‌ شوند. هر کدام از ترازو های نام برده شده بر حسب نام خود دارای کاربرد ویژه ای بوده و همچنین هر کدام دارای انواع مختلفی از نظر برند، ظرفیت، دقت و ساختار مختلفی می باشند. ترازو های خانگی همان طور که از نام آن ها مشخص است در منازل مختلف مورد استفاده می باشند. این ترازو ها هم در انواع ترازو های آشپزخانه و در نوع ترازوی حمام وجود دارند. هر کدام از این دو نوع ترازو که گفته شد می ‌توانند ظرفیت ‌های اندازه‌ گیری مختلفی داشته باشند. مثلاً برای خرید ترازوی حمام باید رنج وزنی خود و یا خانواده خود را دانسته و به خرید نوعی از ترازو از فروشگاه تجهیزات پرداخت که بتواند وزن همه افراد خانواده را اندازه گیری کند.

سایر ترازو ها در خرید ترازو:

ترازوی دیگری که می ‌توان بر حسب شغل آن را خریداری نمود ترازو های فروشگاهی هستند. این ترازو ها در مشاغل مختلفی مانند سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک، قصابی ها، میوه تره بار و بسیاری از شغل های دیگر قابل استفاده هستند. از ترازو های صنعتی نیز در مشاغل خاصی استفاده می‌ شود. این ترازو ها قابلیت ‌های بیشتری نسبت به ترازو های فروشگاهی دارند و برخی از ترازو ها نیز وجود دارند که می‌ توان از آن ها هم به عنوان فروشگاهی و هم به عنوان صنعتی استفاده نمود. ترازو هایی که صنعتی هستند شبانه ‌روز می توانند به فعالیت بپردازند بدون این که مشکلی برای آن ها به وجود بیاید. ضمن این که این ترازو ها قابلیت اتصال به دستگاه های دیگری مانند لیبل پرینتر، صندوق های فروشگاهی، اسکنر، بارکد خوان و دستگاه های دیگری را خواهند داشت. ظرفیت اندازه گیری ترازو های فروشگاهی و صنعتی کاملا مختلف بوده و بر حسب مشاغل مختلف می توان به خرید ترازو فروشگاهی از فروشگاه تجهیزات انواع آن پرداخت. از ترازو های دیگری که می‌ توان به خرید آن ها پرداخت نوعی از ترازو ها هستند که فقط مصرف صنعتی داشته و به نام باسکول ها شناخته می ‌شوند. 

باسکول از نظر شکل با ترازو ها کاملاً متفاوت بوده و انواع باسکول با یکدیگر تقریباً مشابه هستند. این باسکول ها می توانند بار های مختلف و کوچک و بزرگی را به راحتی اندازه ‌گیری کنند. ضمن این که دارای ساختار های متفاوتی بوده و می توانند چرخدار و یا بدون چرخ، سینی دار و یا قلاب دار باشند. همچنین تعداد لودسل می تواند در آن ها متفاوت باشد. باسکول ها نیز قابلیت اتصال به دستگاه دیگری را خواهند داشت که می‌ تواند میزان قابلیت یک ترازو و باسکول را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 583
نمایش همه
علاقه مندی ها ()