آبمیوه گیری صنعتی دارای مزایای بسیاری است. این دستگاه ها در انواع و اقسام مدل ها موجود می باشد. برخی از دستگاه هایی که در ظاهر برخی از مراکز مانند آبمیوه فروشی و بستنی فروشی ها قرار می گیرند دارای ظاهر شکیل تری هستند تا بتوانند به جذب مشتریان بپردازند. البته این دستگاه ها در نوع خود دارای قدرت بسیار زیادی بوده و شبانه روز در حال فعالیت هستند. البته این دستگاه ها در بستنی فروشی، آبمیوه فروشی و کافی شاپ ها بیشتر به صورت رومیزی استفاده خواهند شد تا افراد بتوانند آبمیوه های مختلف را ببینند و با اطمینان خاطر از طبیعی بودن میوه های داخل این دستگاه ها به خرید آبمیوه بپردازند. از مزیت های آب میوه گیری صنعتی این است که می ‌تواند انواع و اقسام میوه ها را که دارای آب فراوان می باشند آبگیری کند. نوعی از این دستگاه وجود دارد که به آن ها آب انار گیر گفته می شود که می تواند دانه های انار را کاملاً آب گیری کند. دستگاه هایی که به صورت چند کاره هستند دارای قسمت های گوناگونی می باشند. برخی از این دستگاه ها در فروشگاه تجهیزات دارای قسمت مرکبات گیر بوده و می توان داخل آن ها از پرتقال، لیمو و نارنج برای آبگیری استفاده نمود. اگر دستگاه خریداری شده دارای کیفیت بالایی باشد می تواند تا آخرین قطره به آبگیری میوه های مختلف بپردازد. زیرا این دستگاه دارای تیغه بسیار تیزی می باشد و با قدرت موتور بالای خود قادر به آبگیری میوه ها خواهد بود. یکی از نکته های مهم دیگر قیمت این دستگاه ها است. هر کسی بر حسب بودجه خود می تواند به خرید انواعی از این دستگاه بپردازد، زیرا در قیمت این دستگاه ها تنوع بسیار زیادی وجود دارد.

معرفی آب میوه گیری دستی در تجهیزات کو:

 در این مقاله سعی داریم به معرفی آب میوه گیری دستی و صنعتی در تجهیزات کو بپردازیم. عموماً استفاده از انواع دستگاه آب میوه گیر امروزه به یکی از نیازهای ضروری بسیاری از خانواده ها تبدیل شده است. چرا که بسیاری از خانواده ها برای افراد بیماری که در خانواده وجود دارد و یا کودکان علاقه مند به استفاده از آب میوه های طبیعی به جای آب میوه های اسانس دار و مصنوعی هستند. در ادامه سعی داریم به معرفی دو مدل دستگاه آبمیوه گیری دستی بپردازیم:

دستگاه آب میوه گیری استیل الکتروکار:  این دستگاه آبمیوه گیر که به صورت دستی کار را انجام می دهد یکی از تولیدات برتر کمپانی الکتروکار می باشد. بدنه این دستگاه از جنس تمام استیل ساخته شده است. نحوه عملکرد در این دستگاه به صورت دستی می باشد و نیاز به آموزش خاصی نیست. این دستگاه آبمیوه گیری قابلیت آب گیری پرتقال و انار را به خوبی دارد. یکی از ویژگی های ظاهری زیبای این دستگاه وجود یک محل برای قرار دادن لیوان برای آب گیری میوه می باشد. در این دستگاه آب میوه گیری صنعتی با پایین آوردن دسته اهرمی می ‌توان عصاره و آب میوه را به راحتی خارج نمود. عموماً از این دستگاه هم برای استفاده در منزل و هم برای استفاده در کافه ها، بستنی فروشی ها، هتل ها و .... نیز استفاده می شود. یکی از دلایل علاقه مند بودن عموم مردم برای خرید آبمیوه گیری از فروشگاه تجهیزات عملکرد ساده آن می‌باشد.

دستگاه آب انار گیری دستی الکتروکار: این دستگاه آب میوه گیری قابلیت آب گیری کامل دانه های انار را دارد. این دستگاه از جنس چدن ساخته شده که سبب کیفیت بیشتر دستگاه می‌شود. عموماً از این دستگاه آب میوه گیری صنعتی در مشاغل متفاوتی می توان استفاده نمود چرا که این دستگاه از نظر ظاهری بسیار کوچک و جمع و جور می باشد. عموما در رستوران ها، هتل ها، کافه ها و آب میوه فروشی ها از این مدل دستگاه آبمیوه گیری استفاده می کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()